صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۵  ، 
کد خبر : ۸۶۸۳۵

سلطانیه: دیدارم با البرادعی مثبت بود


بصیرت: به گزارش بصیرت به نقل از فارس، در حاشیه این اجلاس محمدالبرادعی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و علی اصغر سلطانیه نماینده دائمی ایران در آژانس دیدار کردند.سلطانیه دیدار خود را با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مثبت برشمرد و گفت: در این دیدار ضمن مرور فعالیت های هسته ای ایران، بر نقش کلیدی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور فعال درآژانس تاکیدشد.نماینده ایران در آژانس افزود: در این دیدار تاکید کردم که موضوع هسته ای ایران کاملا منتفی، تمام شده و عادی است.وی تصریح کرد: علاوه بر این در این گفت وگو یادآور شدم که ایران یک کشور فعال و موفق در زمینه هسته ای است بنابراین می تواند در فعالیت های علمی و فنی آژانس نقش کلیدی داشته باشد که مدیرکل آژانس نیز بر این نقش تاکیدکرد. سلطانیه گفت: همچنین در مورد موضوعاتی که در کنفرانس «انرژی هسته ای در قرن بیست ویکم» مطرح است، نیز بحث و تبادل نظر شد.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات