صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۹  ، 
کد خبر : ۸۷۶۵۵

حضرت آقاى کروبی! کجا مى روید؟!/ناصر تهرانی


بصیرت: وقتی اولین بیانیه آقای کروبی در موضوع به اصطلاح «احیاء و بسط حقوق شهروندی» را که روز یکشنبه 23/1/88 در رسانه ها منتشر شد دیدم، گمان بردم، ایشان به دلیل مشغله های فراوان در ایام انتخابات، وقت کافی برای دقت در بیانیه ای که احتمالا برایشان تهیه شده را نداشته اند، چرا که در بخشی از بیانیه تاکید شده بود در صورت پیروزی در انتخابات نسبت به «افزایش پهنای باند اینترنت» اقدام خواهند کرد، این تعبیر می تواند گویای آن باشد افراد دیگری بیانیه را تنظیم کرده اند. در هر صورت در آن بیانیه که به امضای آقای کروبی منتشر شد جمله تامل و تعجب برانگیزی وجود داشت: «کاستن از اعدامهای غیرضرور به ویژه درباره کودکان را دنبال خواهم کرد.»
اما (دیروز) هنگامی که روزنامه اعتمادملی را دیدم یقین کردم غفلتی در این خصوص صورت نگرفته است.
تیتر اول روزنامه اعتماد ملی روز سه شنبه 8/2/88 این بود. «کروبی: اعدام کودکان را متوقف کنید.» در کنار انتشار متن بیانیه مجدد آقای کروبی درخصوص لزوم متوقف کردن اعدام کودکان، چندین مصاحبه و مقاله نیز در آن روزنامه در تقبیح اعدامهای غیرضرور خصوصاً اعدام کودکان به چشم می خورد.
گرچه بدیهی است دستگاههای مسئول پاسخ اینگونه اظهارات را خواهند داد و مراجع صلاحیت دار به چنین ادعاها و تهمت هایی رسیدگی خواهند کرد، لیکن از آقای کروبی که سعی می کنند حسب ظاهر، اصول و چهارچوب نظام و مصالح ملی را در بیان دیدگاهها و نظرات خود مراعات و جانب انصاف را در اظهارنظرها نگه دارند، چنین اظهاراتی مایه شگفتی است.
در حالی که دشمنان قسم خورده انقلاب و کشور مترصدند از هر بهانه ای برای حمله تبلیغاتی علیه ایران اسلامی استفاده کرده و هفته ها و ماهها آن را در بوق و کرنا کنند اعلام توقف اعدام کودکان از سوی کسی که خود سالها در این کشور مسئولیت داشته و به تبع مسئولیتش عضو شورای عالی امنیت ملی نیز بوده است چه معنا می دهد؟ در کشور ما، کدام کودکی به جوخه اعدام سپرده شده!! که چنین فریاد «وا اعدامهای» آقای کروبی درآمده است؟ آیا آقایان فکر کرده اند با هر روش و شیوه ولو تهمت، دروغ و افترا به نظام و مسئولان آن باید به قدرت و دولت برسند و به تغییرات ادعایی خود دست بزنند!
آیا همین اتهام آقای کروبی کافی نیست تا مجدداً بنگاهها و غولهای مغرض خبرپراکنی کشورهای معاند که اکثرشان تحت سلطه صهیونیست ها این دشمنان قسم خورده انقلاب هستند از فردا دور جدیدی از حمله به انقلاب و ایران اسلامی تحت عنوان نقض حقوق بشر در ایران با اعدام کودکان را آغاز کنند؟!
آقای کروبی که خود را مطیع و شیفته امام می داند چرا به توصیه های موکد امام عمل نمی کند که بارها تاکید می کردند، نکند اظهارات و بیانات شما به گونه ای باشد که دشمنان قسم خورده این ملت را خوشحال کند؟
حضرت آقای کروبی! خاطرتان هست در موضوع سوال از وزیرخارجه وقت در سال 64 امام طی عتابی به برخی افراد فرمود، کاری که شما کردید اسرائیل نکرده است. «فاین تذهبون!»
اینگونه سخنان آقای کروبی انسان را به یاد سالهای اولیه پس از انقلاب می اندازد که گروهی با جعل و تحریف حقایق و تهمت زدن به دستگاههای نظام، تحت پوشش دفاع از حقوق بشر سعی می کردند خود را مدافع ارزشهای انسانی جلوه داده و آزادی خواه معرفی نمایند.
جناب کروبی! یقیناً شما انتقاداتی به عملکرد دولت دارید و مایلید در صورت پیروز شدن در انتخابات به زعم خود به حل مشکلات کشور بپردازید. لیکن توجه کنید راه و روش انگ، تهمت، دروغ و تخریب نظام، جهت کسب پیروزی جز این نیست که:
«یکی بر سر شاخ بن می برید!»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات