صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۴  ، 
کد خبر : ۸۹۳۱

دادستان دادگاه صدام: :صدام فقط درجلوی دوربین قوی بود


دادستان دادگاه صدام،او را شخصیتی دو چهره در دادگاه توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جعفر الموسوی گفت :صدام درجلوی دوربین خود را قوی و مثل یک فرمانده نشان می داد اما در پشت دوربین آدمی ترسو و ملتمس بود و این واقعیتی است که برای ثبت در تاریخ از آن یاد می کنم .
وی همچنین صدام را شخصیتی دو چهره در دادگاه توصیف کرد و گفت: بسیاری از امور پشت پرده دادگاه دیکتار سابق عراق را که مردم این کشور و جهان از آن بی خبرند , منتشر می کنم.
وی با اشاره به اینکه متهمان دادگاه صدام جرائم بسیاری را مرتکب شده‌اند , ادامه داد, شخصیت حقیقی بسیاری از متهمان از جمله صدام جلوی دوربین متفاوت بود .

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات