صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۸:۲۵  ، 
کد خبر : ۹۳۴۲

دلیل این برخورد خشونت بار چه بود؟


یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از برخورد بی سابقه و خشونت آمیز نیروی انتظامی با جوانان تظاهرکننده در مقابل سفارت انگلیس انتقاد کرد. یحیی زاده نماینده تفت و میبد در همین رابطه با ارائه تذکری خطاب به وزیر کشور از وی خواست تا دلیل این حرکت خشونت آمیز نیروی انتظامی را توضیح دهد.
هفته گذشته جمعی از جوانان مومن و غیور کشورمان در اعتراض به برگزاری جشن تولد ملکه انگلیس در سفارت خانه این کشور در تهران که با دعوت جمعی از سیاسیون و هنرمندان داخلی همراه بود در مقابل این سفارت تجمع قانونی کردند که متاسفانه با اقدام خشونت بار نیروی انتظامی مواجه شدند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات