یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از برخورد بی سابقه و خشونت آمیز نیروی انتظامی با جوانان تظاهرکننده در مقابل سفارت انگلیس انتقاد کرد. یحیی زاده نماینده تفت و میبد در همین رابطه با ارائه تذکری خطاب به وزیر کشور از وی خواست تا دلیل این حرکت خشونت آمیز نیروی انتظامی را توضیح دهد.
هفته گذشته جمعی از جوانان مومن و غیور کشورمان در اعتراض به برگزاری جشن تولد ملکه انگلیس در سفارت خانه این کشور در تهران که با دعوت جمعی از سیاسیون و هنرمندان داخلی همراه بود در مقابل این سفارت تجمع قانونی کردند که متاسفانه با اقدام خشونت بار نیروی انتظامی مواجه شدند.