صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۹۶۴۱۳

افزایش آمار خودکشی بین سربازان آمریکایی


بصیرت: به گزارش بصیرت به نقل از قدس، شبکه خبری سی.ان.ان آمریکا اعلام کرد بیانیه های ارتش آ مریکا از افزایش آمار خودکشی در بین سربازان آمریکایی حکایت دارد.
بیانیه های ارتش آمریکا نشان می دهد که آمار خودکشی بین نیروهای ارتش این کشور در ماه گذشته به 17 مورد رسیده که برای چهارمین ماه متوالی با افزایش روبرو است.
در ماه آوریل و مارس هر کدام 13 مورد خودکشی در بین سربازان آ مریکایی اعلام شده بود که در ماه گذشته چهار مورد به آن افزوده شده است.
ارتش آمریکا اعلام کرده که آمار خودکشی در بین سربازان آمریکایی از آغاز سال جاری میلادی به 82 مورد رسیده است و در سال گذشته نیز حدود 133 مورد اعلام شده است.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات