سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰  ، 
شناسه خبر : ۳۵۹۸۹۱
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در پیامی به مناسبت شهادت شهدای خدمت نوشت: آیت‌الله رییسی پیش از شهادت، شهیدانه زیست و مزد زحمات خالصانه و خدمات بی‌منت و بی انتها خود را در لیله ولادت سلطان سریر ارتضا حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) دریافت کرد و به آغوش مولای خویش پر کشید.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به‌مناسبت شهادت شهدای خدمت پیامی صادر کرد.متن این پیام به شرح ذیل است:بسم‌الله الرحمن الرحیم«مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلٗا»شهادت خادم‌الرضا (ع)، سیدالشهدای خدمت و سرباز ولایت، رییس‌جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و همراهان گرانقدرشان" آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، دکتر حسین امیرعبداللهیان، دکتر مالک رحمتی، سردار سید مهدی موسوی و کادر شریف پروازی" در سانحه غم‌انگیز و اندوهبار بالگردی را به پیشگاه مقدس و منور قطب عالم امکان حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)، مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خانواده‌های مکرم و شهدا مردم انقلابی و متدین ایران عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
آیت‌الله رییسی پیش از شهادت، شهیدانه زیست و مزد زحمات خالصانه و خدمات بی‌منت و بی انتها خود را در لیله ولادت سلطان سریر ارتضا حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) دریافت کرد و به آغوش مولای خویش پر کشید. بی‌شک بزرگترین آرزوی او شهادت بود و چه زیبا و خالصانه، در مسیر و جامه خدمت به خلق، دعوت حق را لبیک گفت. «طوبی له و حسن مآب» از سویدای وجود باور داریم ملت عظیم‌الشان ایران به پشتوانه درایت ولی فقیه زمان و رهبر عزیز، حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی از این ایام حزن‌آور با اراده آهنین عبور خواهند کرد و هیچگونه خللی در روند پیشرفت و حرکت رو به جلوی انقلاب و نظام اسلامی ایجاد نخواهد شد. با شهدای سعید این سانحه‌ی تاسف‌آور پیمان می‌بندیم، راه پرافتخارشان را به حول و قوه الهی تدوام بخشیده و در مسیر تحقق قدرتمند آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.ان‌شاءالله. عبداله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی