سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸  ، 
شناسه خبر : ۳۶۰۹۵۳
وزیر کشور با تاکید بر اینکه کشور ما با سرعت راه خود را به سمت سازندگی و رشد و پیشرفت طی می‌کند، گفت: تعجب می‌کنم که برخی نمی‌خواهند دستاوردهای نظام را ببینند.

سردار احمد وحیدی امروز پنج‌شنبه در حاشیه سفر به شیراز، در آیین افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید امیرعبداللهیان شرکت کرد.

وی با تصریح بر اینکه یاد و نام شهید جمهور الگویی برای همه مدیران و کارگزاران است، از استاندار، شورای شهر و مدیریت شهری برای افتتاح این ۲ پروژه تقدیر کرد و گفت: کشور ما با سرعت راه خود را در راستای پیشرفت طی می‌کند، اما تعجب میکنم چرا برخی نمی‌خواهند دستاورد‌های مردم ما را ببینند.

وزیر کشور با بیان اینکه شهرداری و شورا به نمایندگی از ملت عمل کردند، خاطرنشان کرد: در فارس نزدیک پنج هزار پروژه انجام شده که نشان دهنده رشد و بالندگی است.

وحیدی گفت: رعایت محیط زیست حتما مورد توجه است و همه برنامه‌های عمرانی باید با نگاه عالمانه به محیط زیست اتفاق بیفتد.

وی همچنین با بیان اینکه بزرگراه شهید رئیسی یک کار بزرگ و خوب محسوب می‌شود، تاکید کرد: مردم باید شهد شیرین فعالیت‌های سازندگی بچشند، چرا که مردم در برابر هجمه دشمن ایستادگی کردند.

وزیر کشور همچنین اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های شهری باید در راستای خدمت به خلق شکل گیرد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز هم در این مراسم بیان کرد: این بزگرراه با عرض ۵۵ متر یک شریان اصلی در شیراز محسوب می‌شود که در سال ۹۶ کلنگ زنی شد و در پنج سال عملکرد آن نزدیک صفر بود و در این ۲ سال اتفاقات خوبی روی داد و امروز این فضا آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه این بزرگراه به صورت کامل استاندارد است، افزود: کل پروژه‌هایی که توسط شهرداری شیراز کلنگ زنی و افتتاح شده است ۹۵۰ پروژه به ارزش ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: فاز نخست پروژه زندیه بعد از ۲۵ سال نیز امروز توسط وزیر کشور کلنگ زنی می‌شود.