سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷  ، 
شناسه خبر : ۳۶۱۸۶۴
سرپرست ریاست جمهوری در دیدار با مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: با وجود اینکه سفر دوم آیت‌الله رئیسی به سیستان و بلوچستان انجام نشد، اما مصوبات تصمیم‌گیری شده در خصوص این سفر حتماً ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در این دیدار با اشاره به تاکیدات ویژه شهید رئیسی نسبت به مردم و نیازهای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با وجود اینکه سفر دوم آیت‌الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان انجام نشد، اما مصوبات تصمیم‌گیری شده در خصوص این سفر حتماً ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

سرپرست ریاست جمهوری در این جلسه همچنین پس از استماع نیازهای استان سیستان و بلوچستان، دستورات لازم جهت حل مسائلی نظیر خرید خدمت حدود ۶ هزار نفر از معلمان، پیگیری پیشرفت راه‌آهن زاهدان-چابهار، درخواست ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهرهای مرزی و تامین تجهیزات تولیدی کارخانه بافت بلوچ را صادر کرد.

 

 

مخبر همچنین در این جلسه، سازمان برنامه را مکلف نمود تا موضوع بسته ۶۰ همتی توسعه و پیشرفت استان را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری نماید.

در این جلسه محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گزارشی از روند پیشرفت و اجرای مصوبات دور اول سفر استانی شهید آیت‌الله رئیسی و میزان توسعه، آبادانی، عمران و ارتقای امکانات و توانمندی‌های زیرساختی این استان در دولت سیزدهم ارائه کرد.

در ادامه این دیدار نمایندگان سیستان و بلوچستان ضمن طرح برخی مسائل استان، حل این مشکلات و همچنین رفع برخی موضوعات استان از قبیل افت فشار برق، ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی و خطوط انتقال بنزین و گازوئیل از کرمان به سیستان و بلوچستان را خواستار شدند.

منبع: ایرنا