سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳  ، 
شناسه خبر : ۳۶۱۹۵۳
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: امیدوارم مردم پای صندوق‌های رای بیایند و هر نظری دارند اعلام کنند.
مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری بامداد امروز (چهارشنبه، 13 تیرماه) پس از پایان اولین مناظره از دور دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه در مناظرات اتفاق افتاد ،خوب نبود. کسی که می‌خواهد رییس جمهور شود و به مردم خدمت کند، باید در قدم اول صادق و راستگو باشد نه این‌که در مقابل دیدگان مردم بگوید تو فلان کاره و متعلق به فلان حزب و گروه و دسته هستی. حال این‌که بارها اعلام کردم این موضوع درست نیست.وی افزود: این مدل حرف زدن برای کسی که می‌خواهد رییس‌جمهور شود، خوب نیست چون در آینده با مردم دچار مشکل می‌شود.
پزشکیان گفت: یک وقتی حرف‌ها بر اساس مستندات و تجربیات گفته می‌شود و یک وقتی حرف‌ها برای تخریب یکدیگر مطرح می‌شود که کار درستی نبود.این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم پای صندوق‌های رای آمده و نظرشان را اعلام کنند. من قطعاً هیچ وقت به دور از صداقت با مردم رفتار نمی‌کنم. حتما آن‌چه می‌فهمم را می‌گویم و به حرف‌هایم عمل کرده و خلافش عمل نمی‌کنم. با مردم صادق خواهم بود و راست می‌گویم و تمام تلاشم را برای رسیدن مملکت به عزت و سربلندی می‌کنم.
وی افزود: همه مردم و ۶۰ درصدی که در مرحله اول انتخابات حضور پیدا نکردند، در انتخابات مشارکت کنند؛ مردم این کشور و سرمایه‌های ما هستند پس باید برای مشارکت آن ها تلاش کرده و به همه احترام گذاشته و کشور را براساس شایستگی اداره کنیم.پزشکیان در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید درباره این مناظره تصمیم بگیرند که چه کسی صادق‌تر و راستگو بود؛ البته خدا راستگویی را بیشتر می‌داند چون من می‌گویم حق با من است و طرف مقابل هم چنین عقیده‌ای دارد؛ در نهایت مردم قضاوت خواهند کرد.