سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵  ، 
شناسه خبر : ۳۶۴۲۰۹
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ان شاء الله سیر پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت.

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» صبح امروز پنج شنبه یکم شهریور 1403 بعد از حضور در محل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت: روز صنعت دفاعی را به همه متخصصان، دانشمندان و اندیشمندان این حوزه تبریک می‌گویم و یاد و خاطره وزرای دفاع شهید، شهید چمران، شهید فکوری، شهید نامجوی و دانشمند شهید فخری‌‎زاده را گرامی می‌داریم.

وی با قدردانی از زحمات امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع دولت سیزدهم گفت: زحمات امیر آشتیانی و وزرای قبل از ایشان در سال‌های گذشته بسیار موثر بوده و ریل گذاری‌های بسیار خوبی انجام شده است و همه این عزیزان برای اعتلای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بسیاری کردند و ان شاء الله راه این عزیزان ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات موجود گفت: در بخش‌هایی که اولویت وجود دارد باید کارها را شتاب ببخشیم و به صورت جهشی عمل کنیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه صنعت دفاعی یک صنعت پیشرو است، تصریح کرد: مفاهیمی مانند خودباوری، خود اتکایی و کار جهادی در صنعت دفاعی تعریف شده و تجلی پیدا کرده است و این صنعت می‌تواند الگویی برای کل صنایع کشور باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به برنامه‌های خود که به مجلس شورای اسلامی نیز ارائه شد، اظهار کرد: ان شاء الله سیر پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت و از سر ریز فناوری‌های دفاعی نیز برای حل گلوگاه‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده خواهد شد.

عصر چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوابق، صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی مسعود پزشکیان، به هر ۱۹ وزیر کابینه چهاردهم رای اعتماد دادند و امیر نصیرزاده با کسب ۲۸۱ رأی از مجموع ۲۸۸ رأی نمایندگان مجلس دوازدهم بیشترین رأی اعتماد را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرد.

منبع: ایرنا