تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵  ، 
شناسه خبر : ۳۶۴۴۷۳
در پی عملیات گسترده امروز رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به عربستان سعودی رفته، سفرش را ناتمام گذاشت تا به کشورش بازگردد.

رئیس ۸۸ ساله تشکیلات خودگردان فلسطین که روز گذشته در رأس یک هیأت بلندپایه برای دیدار با مقامات سعودی وارد عربستان شده بود، امروز در پی عملیات گسترده رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری به این سفر پایان داد تا به کشورش بازگردد.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز از آغاز عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری خبر داد که عمدتاً جنین، طولکرم و طوباس را شامل می‌شود.

رژیم صهیونیستی با اعلام این‌که بزرگترین عملیات خود در کرانه باختری طی ۲۲ سال اخیر را انجام خواهد داد، اعلام کرد که هزاران نظامی اسرائیلی در این عملیات شرکت خواهند داشت. گفته می‌شود که در این عملیات، علاوه بر نیروهای نظامی زمینی ارتش اشغالگر، نیروی هوایی آن و نیروهای امنیت داخلی (شاباک) و نیروهای لباس شخصی ارتش و پلیس رژیم موسوم به نیروی مستعربین نیز حضور دارند.

اشغالگران هنوز اعلام نکرده‌اند که چه تعداد نیروی ارتش اسرائیل در این عملیات حضور دارند، اما در عملیات دیوارهای محافظ که در سال ۲۰۰۲ در در کرانه باختری صورت گرفت، حدود ۳۰ هزار نیروی ارتش مشارکت داشتند.