تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶  ، 
شناسه خبر : ۳۶۴۴۹۵
همزمان با افزایش آمار شهدا و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، گردان‌های مقاومت فلسطین از مقابله با اشغالگران خبر دادند.

منابع درمانی در کرانه باختری بامداد پنجشنبه از افزایش تعداد شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به شهرهای جنین و طوباس خبر دادند.

هلال احمر فلسطین با بیان اینکه دو نفر بر اثر شلیک گلوله‌های جنگی توسط اشغالگران در نابلس مجروح شدند، اعلام کرد که از بامداد چهارشنبه تاکنون ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۲۰ نفر نیز مجروح شدند.

شبکه «الجزیره» در این‌باره گزارش داد: «اشغالگران در حال تیراندازی به سوی جوانان فلسطینی در ورودی اردوگاه العروب در شمال الخلیل هستند. صهیونیست‌ها همچنین به شهرک الخضر در غرب بیت‌لحم در جنوب کرانه باختری حمله کردند».

در ادامه، گردان شهدای الاقصی در بیانیه‌ای گفت: «رزمندگان ما با یورش نیروهای اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس مقابله کردند».
طبق گزارش‌ها، تیپ‌های «شهید ابوعلی مصطفی» نیز خبر دادند: «نیروهای نفوذی به جنین را با مواد منفجره هدف قرار دادیم و با اشغالگران با جناح‌های مقاومت درگیر شدیم».

بامداد پنجشنبه همچنین شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود ۱ هزار نظامی در عملیات تهاجمی به شمال کرانه باختری حاضر هستند.

شبکه «المیادین» نیز گزارش داد که پس از حمله اشغالگران به خطوط انتقال برق، خاموشی کامل در اردوگاه جنین و تعدادی از محله‌های اطراف برقرار شد.