صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲  ، 
شناسه خبر : ۳۶۴۵۹۰
رئیس قوه قضائیه به‌منظور شرکت در برنامه‌های اختتامیه هفته رشادت و استعمارستیزی و سالگرد شهادت رهبر مبارزات ضداستعماری جنوب شهید رئیسعلی دلواری وارد بوشهر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز با استقبال آیت‌الله صفایی بوشهری، امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، محمدی‌زاده، استاندار، مسئولان قضایی و اجرایی استان وارد فرودگاه بوشهر شد.

در این سفر که حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را همراهی می‌کند، سخنرانی در آیین اختتامیه برنامه‌های هفته رشادت و استعمارستیزی و سالگرد شهادت رهبر مبارزات ضداستعماری جنوب شهید رئیس علی دلواری در حسینیه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام بندر دلوار، اهدای اسناد مالکیت اراضی شهر آبپخش دشتستان و چند برنامه و مراسم مرتبط با دستاورد‌های قضایی از جمله برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر است.

رئیس قوه قضائیه پس از ورود برای تحویل اسناد مالکیت اراضی شهر آبپخش دشتستان به این شهر سفر کرد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حل مشکل صدور اسناد مالکیت اراضی آبپخش دشتستان، اظهار داشت: صدور اسناد مالکیت یکی از مهمترین مطالبات مردم در دهه‌های اخیر بوده که این موضوع به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار گرفته است.

ابراهیم رضایی با تقدیر از رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس کل دادگستری استان، استاندار، مدیرکل ثبت املاک و اسناد استان بوشهر در تحقق یکی از مطالبات مردم آبپخش بیان کرد: صدور اسناد مالکیت اراضی آبپخش به عنوان یک مطالبه چند دهه مردم با تلاش انجام شده به نتیجه رسید و امروز این اسناد با حضور رئیس قوه قضائیه تحویل مردم می‌شود.