صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶  ، 
شناسه خبر : ۳۶۵۰۸۷
روی خط

۰۹۱۲۰۰۰۸۹۴۹/ با آمدن همتی ورود به سامانه تسهیلات وام ازدواج که قبلا تا نصفه فعال بود، اکنون محال شد! متولیان بانک مرکزی براساس اولویت نام‌نویسی تاریخ مراجعه به بانک را زمان بندی و اعلام کنند حداقل در مرحله ثبت نام جوانان به مشکل برنخورند. ماه‌ها منتظر هستند؛ اعصاب‌ها خرد است و ناامیدی از این وضع نابسامان! 

۰۹۱۵۰۰۰۴۴۷۴/ شهیدآوینی: جنگ حق و باطل که از همان آغاز هبوط بشر بر کره زمین آغاز شده، اکنون به آخرین دوره تاریخی خویش نزدیک می‌شود و نهضت حق، بعداز هزاران سال مظلومیت و محکومیت به دوران اقتدارخویش می‌رسد. خون‌خواهی مستضعفین

۰۹۹۳۰۰۰۵۴۸۲/ با عرض سلام و خدا قوت. بنده «رضا امره برجلویی» بسیجی گردان امنیتی یگان امام رضا هستم و سال ۱۴۰۰در مأموریت قرارگاه ثارالله از ناحیه کتف مصدوم شدم و جراحی کردم. الآن سه سال گذشته است، اما نمی‌توانم جایی کار کنم و استخدام شوم. تقاضا دارم پیگیری کنید. ممنونم در پناه خدا یا علی مدد

۰۹۱۴۰۰۰۸۹۶۱/ سلام علیکم، همان طور که سردار نقدی عزیز گفتند انتقام از رژیم صهیونیستی قطعی است، آماده‌ایم مثل باران موشک سر صهیونیست‌ها فرود آییم و پناهگاه‌های‌شان را به گورستان تاریک ابدی تبدیل کنیم. / رضا جهانگیری قشلاقی از تبریز

۰۹۳۶۰۰۰۲۲۱۴/ از صفحه جدیدی که به نام راهبرد منتشر می‌کنید، متشکریم. این صفحه راهبرد‌های نویی را از مسائل در اختیار خوانندگان می‌گذارد. / ایمانی از مشهد

۰۹۱۲۰۰۰۲۴۱۷/ چرا برخی نیرو‌های انقلابی هر کدام حرف‌های نصف و نیمه دیگری را می‌شنوند و بیانیه می‌دهند. انتخابات تمام شده است. باید به فکر اتحاد در جبهه انقلاب برای حفظ ارزش‌ها و مطالبه دستورات رهبر معظم انقلاب از دولت باشیم.

۰۹۱۳۰۰۰۴۱۲۵/ از ورزشکاران پارالمپیک تشکر می‌کنیم. حقیقتاً در این روز‌ها از جان مایه گذاشتند و مدال‌آوری کردند. از مسئولان ورزش می‌خواهیم همانند استقبالی که از ورزشکاران المپیک کردند، از ورزشکاران پاراالمپیک استقبال کنند.

۰۹۱۵۰۰۰۲۷۴۰/ حضور دکتر پزشکیان در قرارگاه خاتم مطمئناً موجب هم‌افزایی و رابطه گسترده دولت و سپاه در آینده خواهد شد. امیداوریم این ارتباط تا آخر دولت پابرجا بماند.

۰۹۱۳۰۰۰۱۴۴۳/ صهیونیست‌های بیچاره و ترسو سرانجام‌شان مشخص است که اینطور وحشیانه به کشتار کودکان دست زده‌اند. یک بار دختر بچه کاپشن صورتی را می‌زنند، یک بار دختر بچه با کفش‌های صورتی در شهر غزه.

۰۹۲۱۰۰۰۱۴۲۹/ از موکب‌دارانی که در روز‌های آخر صفر برای امام رضا (ع) خدمت کردند، بسیار متشکریم. ان‌شاءالله یک روزی اواخر صفر هم مانند روز‌های اربعین پر از زائر باشد. برخی از موکب‌داران عراقی هم در این پیاده‌روی شرکت کرده بودند که این اتحاد ایران و عراق را می‌رساند.