صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۵  ، 
شناسه خبر : ۳۶۵۷۹۶
روی خط

۰۹۱۸۰۰۰۰۳۶۸/ با سلام، چندین سال است که ساتر لباس به کارکنان واگذار نکرده و لباس‎های دوره قبل با آن کیفیتی که داشت، به یک‎سال نرسید. لطفاً به اطلاع مسؤلان برسانید.

۰۹۱۲۰۰۰۷۷۵۲/ چرا با توجه به وجود سامانه همه کارکنان از همه اماکن اقامتی به صورت یکسان نمی‎تواننداستفاده کنند؟ لطفاً عدالت را برقرار کنید.

۰۹۱۲۰۰۰۲۱۷۰/ با سلام خدمت مسئولان نیروی انسانی سپاه خواهشمند است مشکل رتبه و ادامه تحصیل کارمندان فنی را رسیدگی کنید، چرا کارمندان فنی حق ادامه تحصیل و رتبه ۱۵ بالاتر را ندارند و تا آخر خدمت باید درجا بزنند؟ با تشکر

۰۹۱۵۰۰۰۲۹۵۳/ با سلام، برابر قانون جوانی جمعیت، مدت سکونت خانواده‎های دارای چند فرزند، مانندچهار فرزند در منازل سازمانی دو برابر سایرین باید باشد، متأسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. همچنین خدمات خاص کمک به افراد چهار فرزندی و بیشتر تعریف نشده است. با تشکر

۰۹۳۳۰۰۰۱۸۵۸/ سلام، اگر واقعاً برخی افراد حال و حوصله کار و خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی را ندارند، از تنبلی همه چیز را به تحریم ربط ندهند.

۰۹۱۵۰۰۰۳۸۹۱/ با سلام، لطفاً حق نخبگی فعال شود.

۰۹۱۴۰۰۰۸۹۶۱/ سلام، شایسته بود وزیر محترم اقتصاد، وام زوج‎های جوان را در اولویت قرار می‎داد.     

۰۹۱۲۰۰۰۸۹۴۹/ حفظ، حراست و صیانت از امنیت و منافع ملت از مرز‌ها در فضای مجازی ـ که امروز بسیار حساس و سرنوشت ساز شده است ـ مانند دیگر مرز‌های هوایی و دریایی و زمینی ضروری است به نیرو‌های مسلح کشور سپرده شود. خسارات و آسیب‌های مختلف را در سال‌های اخیرنباید فراموش کرد. متولیان و دولتمردان امید است سریعاً اقدام کنند. همدانی

۰۹۱۵۰۰۰۴۴۷۴/ بخشنده‎ترین مردمان، آن کسی است که جان و مال خود را در راه خدا ببخشد. حضرت محمد (ص) / قدرت اصلی ولایت است. شهیدآوینی (ره) صلوات. عیدتون مبارک

۰۹۱۷۰۰۰۲۵۱۴/ خواهشاً در هفته دفاع مقدس و در طرح مهر ولایت که قرار است از خانواده‌های شهدا بازدید کنید، وقتی را هم برای خانواده شهدای روستا‌ها و عشایر بگذارید؛ این عزیزان خانواده‌هایی هستند که حرف نمی‌زنند، اما مشکلات فراوانی را به دوش می‌کشند.

۰۹۱۴۰۰۰۲۵۳۴/ نمی‌دانم تا کی قرار است سریال‌ها و فیلم‌های خانگی بدون توجه به چارچوب‌های فرهنگ ایرانی جلو بروند، ولی امیدوارم پویش‌های جدی برای ممانعت از فعالیت برنامه‌های خلاف موازین اعتقادی و فرهنگی ما تدارک دیده شود.

۰۹۱۲۰۰۰۲۵۱۶/ خدا روح فرماندهان و رزمندگان لبنان را شاد کند. همه این عزیزان برای دفاع از فلسطین از جان مایه گذاشتند، ان‌شاءالله میهمان سفره اباعبدالله الحسین (ع) باشند. رحمت الله علیهم اجمعین. برای شادی روح این شهیدان صلواتی هدیه کنید.

۰۹۳۵۰۰۰۱۵۳۴/ آقای پزشکیان ما هیچ نسبت برادری با آمریکایی‌ها نداریم. آ‌نها دست‌شان به خون میلیون‌ها انسان مظلوم آغشته شده است. چرا ما باید با آمریکایی‌ها نسبت برادری داشته باشیم؟