سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳  ، 
شناسه خبر : ۳۶۵۹۶۲
در پیام تسلیت به مناسبت شهادت سردار نیلفروشان:
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج عباس نیلفروشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به مناسبت شهادت سردار نیلفروشان در پیامی نوشت: رژیم‌ سفاک و متجاوز صهیون، در جنایتی ددمنشانه با بمباران منطقۀ ضاحیۀ بیروت، جمعی از مجاهدان خدوم جبهۀ مقاومت و مدافعان حریم اسلام را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان‌تر سازد.

وی افزود: شهید سرافراز، سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، مستشار نظامی سپاه پاسداران در دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و در حین انجام وظیفه، همراه با مجاهد نستوه و رهبر شجاع جبهۀ مقاومت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، به شهادت رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیةالله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، فرماندهان و رزمندگان جبهۀ مقاومت، ملت شریف ایران و خانوادۀ بزرگوار شهید، علوّ درجات و رضوان الهی برای این فرمانده والامقام را در جوار ارواح طیبۀ شهدا از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سردار پرافتخار سرتیپ پاسدار "عباس نیلفروشان" از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی به همرزمان شهیدش پیوست.

منبع: ایرنا