صفحه نخست >>  عمومی >> تیتر اول
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱  ، 
شناسه خبر : ۳۶۶۱۷۲
عملیات وعده صادق ۲ و غرش موشک‌های ایرانی فرود آمده در تل‌آویو، باید سردمداران کشور‌های غربی و به ویژه حامیان رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی را از خواب بیدار کرده، آنان را واقع‌بین نماید.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ دکتر یدالله جوانی

عملیات وعده صادق ۲ و غرش موشک‌های ایرانی فرود آمده در تل‌آویو، باید سردمداران کشور‌های غربی و به ویژه حامیان رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی را از خواب بیدار کرده، آنان را واقع‌بین نماید. واقعیت این است که همه چیز در حال تغییر است. تغییراتی که از چهل و پنج سال پیش با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران آغاز شد و اینک، شتاب گرفته است. تغییراتی که با پیشگامی مردم ایران، بیداری امت اسلامی و بر اساس سنت و اراده الهی، پایان‌بخشی به حیات نامشروع و موجودیت سراسر سیاه و جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی، یکی از اهداف آن است.

آری، بعد از عملیات وعده صادق دو، بهتر است که سران سیاسی، نظامی و امنیتی کشورهایی، چون آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگر شرکای رژیم صهیونیستی که شریک در تمامی جنایت‌های این رژیم طی هفتاد و پنج سال گذشته هستند؛ دارای مختصات فراوانی است. مختصاتی از قبیل:

۱- دوران قلدری، زورگویی، چپاول و غارتگری قدرت‌های استکباری و استعمارگران غربی به پایان رسیده، هندسه جدید قدرت شکل گرفته است.

۲- در هندسه جدید قدرت و نظم نوین جهانی، جابجایی قدرت از غرب به شرق، یک امر قطعی است.

۳- در هندسه جدید قدرت، ایران اسلامی با اضلاع آشکار و نهان جبهه مقاومت در جهان اسلام و میان مستضعفین عالم، یک قدرت تعیین‌کننده است.

۴- در مسیر تغییرات و قدرت‌یابی جهان اسلام، جایی برای رژیم صهیونیستی در نظم نوین جهانی تعریف نشده است. حوادث یک سال گذشته که با عملیات طوفان‌الاقصی آغاز شد، نشان داد که شیشه عمر رژیم صهیونیستی ترک‌های جدی غیر قابل ترمیم برداشته، و اینک پیکر فرسوده این رژیم با کمک غربی‌ها و تنفس مصنوعی ادامه حیات دارد.

۵- از واقعیت‌های کنونی آن است که اندیشه مقاومت در میان مردم و خصوصا جوانان فلسطین روز به روز پر رنگ‌تر شده، فکر انحرافی سازش رنگ باخته و فلسطینی‌ها مصمم به آزادی فلسطین از بحر تا نهر هستند.

۶- اکنون ملت‌ها در شرق و غرب عالم با شکست امپراطوری رسانه‌ای غرب و فعال شدن رسانه‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب، بیدار شده و به ماهیت اشغالگرانه رژیم صهیونیستی پی برده‌اند. راهپیمائی‌های میلیونی و چند صد هزار نفری حتی در کشور‌های اروپایی و خود آمریکا و همچنین تجمعات دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم غزه قهرمان با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، نشان می‌دهد که همه چیز در حال تغییر است.

موارد ذکر شده، نشانه‌هایی از واقعیت‌های کنونی و روند‌های غیر قابل تغییر است. رژیم صهیونیستی دیگر به وضعیت سابق برنمی‌گردد. جنایت‌های این رژیم در لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله با هواپیما‌ها و بمب‌های اهدایی آمریکا، نباید حامیان این جنایتکاران را دچار اشتباه محاسباتی کند. بنابر این واقعیت‌ها، غربی‌ها هرچه زودتر حقوق کامل فلسطینی‌ها را برسمیت شناخته و دست از حمایت و پشتیبانی رژیم جنایتکار صهیونیستی بردارند، هزینه‌های آنان و ملتهایشان کمتر خواهد شد.

آری واقعیت آن است که دیگر نمی‌توانید با کشتار فلسطینی‌ها و فشار بر حامیان فلسطین مظلوم و با تنفس مصنوعی و کمک‌های همه جانبه، این رژیم جعلی را حفظ کنید.

در پایان به این واقعیت هم، خوب توجه کنید که تهدید جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر پاسخ به هر نوع اقدام در مقابل عملیات وعده صادق دو علیه ایران، یک تهدید کاملا معتبر و جدی است. اعتبار این تهدید در ماهیت و مختصات عملیات وعده صادق یک و دو قابل درک است.