تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷  ، 
شناسه خبر : ۳۶۷۰۰۴
دبیرکل جبهه پایداری عنوان کرد: پیام رهبر انقلاب روحیه مقاومت را دوچندان کرد، مجاهدان جبهه مقاومت افراد فوق‌العاده‌ای به لحاظ شخصیتی بودند ولی شک نکنید شهادتشان خیلی بیشتر از وجود ظاهری‌شان مؤثر است و باعث بیداری جوانان در سراسر دنیا می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد پیام رهبر انقلاب به مناسبت شهادن سنوار، عنوان کرد: پیام رهبر انقلاب روحیه مقاومت را دو چندان کرد، این مجاهدان گرچه افراد فوق‌العاده‌ای به لحاظ شخصیتی بودند ولی شک نکنید شهادتشان خیلی بیشتر از وجود ظاهری‌شان موثر است و باعث بیداری جوانان در سراسر دنیا می‌شود.
وی افزود: این بزرگواران مجاهدانه کار کردند و در عمل نشان دادند مرد جهاد و مقاومت هستند. شهید یحیی سنوار از بچگی در همان اردوگاه‌های جنگ بزرگ شدند و آن ها را از خانه و زندگی معمولی محروم کرده بودند. حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی گفت: این مجاهدان از همان بچگی با غربت و فشار و درک ظلم بزرگ شدند و برای دیگران الگو هستند. الگو هم ممکن است همیشه در قید حیات نباشد اما همیشه به عنوان فردی برای تبعیت برای مبارزه و جهاد هستند. دبیر کل جبهه پایداری عنوان کرد: این مجاهدان برای جوانان و همه ماها مایه درس و مباهات هستند و بهترین الگو هستند. مشاهده کردیم در همین فضای مجازی متاسفانه چه جوسازی و تهمت‌هایی علیه شهید سنوار منتشر کردند و الان اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند. برای یک آدم بسیار زشت است که به مجاهدانی که همه دیدند تا لحظه آخر چگونه در پی مبارزه بودن تهمت بزنند.
وی افزود: ان‌شاءالله که همه ما از افرادی باشیم که دنبال‌رو این بزرگان و مجاهدان باشیم. به وجود مبارک این عزیزان افتخار می‌کنیم که اسلام را شناختند و در برابر کفر و طاغوت ایستادگی کردند.حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی گفت: پیام رهبر انقلاب اراده مقاومت را دوچندان کرد، شهید سنوار که شهید شد همه را ناراحت کرد و ممکن است به ذهن بیاید که موجب افسردگی و سردشدن می‌شود ولی این‌جور نیست و این بزرگواران که شهید می‌شوند حتی شهادتشان مایه برکت و حرکت جبهه مقاومت می‌شوند.دبیرکل جبهه پایداری گفت: امثال شهیدسنوار، نصرالله، هنیه، نیلفروشان، شهید زاهدی و بقیه مجاهدان راه حق، گرچه افراد فوق‌العاده‌ای به لحاظ شخصیتی بودند ولی شک نکنید شهادتشان خیلی بیشتر از وجود ظاهری‌شان موثر است و باعث بیداری جوانان در سراسر دنیا می‌شود.