صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۷  ، 
کد خبر : ۱۱۹۳۳

من یک سرباز کوچک امام خامنه ای هستم/ رضا گرمابدری

نوباوه در بخشی از سخنانش به مصاحبه اخیرش با دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن اشاره کرد و در ارتباط با میزان علاقه و ارتباط راهبردی و عمق نگاه دبیر کل آگاه و شجاع حزب الله به ایران و مسائل آن گفت در بخشی از مصاحبه که احتمالا از سیما پخش نشود سید حسن اعلام کرد :حاضریم قطعه قطعه شویم تا ایران عزیز باشد «اگر ایران عزیز باشد همه ما هستیم»، من یک سرباز کوچک امام خامنه ای هستم.

بسم الله الرحمن الرحیم

بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار تعدادی از اصحاب رسانه را به مرکز فرهنگی سیدالشهداء(ع)دعوت کرده بود از جمله تعدادی از برادران هفته نامه صبح صادق را،در بین مدعوین و سخنرانان نشست آقای نوباوه خبرنگار سرشناس واحد مرکزی خبر هم حضور داشت. نوباوه _ که خداوند سبحان برای رهایی او از بیماری که به آن دچار است به او عافیت کامل و عاجل عنایت فرماید_ هنگامی که به عنوان نماینده خبرنگاران برای سخنرانی پشت تریبون قرار گرفت در بخشی از سخنانش به مصاحبه اخیرش با دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله (حفظه الله التعالی) که شنبه شب مورخ 20/5/86 از شبکه اول سیما پخش شد اشاره کرد و در ارتباط با میزان علاقه و ارتباط راهبردی و عمق نگاه دبیر کل آگاه و شجاع حزب الله به ایران و مسائل آن گفت در بخشی از مصاحبه که احتمالا از سیما پخش نشود سید حسن اعلام کرد :حاضریم قطعه قطعه شویم تا ایران عزیز باشد «اگر ایران عزیز باشد همه ما هستیم»، من یک سرباز کوچک امام خامنه ای هستم.

این نوع نگاه به ایران از ناحیه دبیر کلی که یارانش بزرگترین شکست تاریخی را به ارتش پرآوازه رژیم صهیونیستی وارد آورد نهیبی است به کسانی که احیانا یا با تغافل ویا با در گیر شدن در مسائل دنیوی و یا با عناد ورزی کور کورانه موقعیت خطیر و حساس نظام اسلامی را نادیده می گیرند و آب به آسیاب دشمن می ریزند . آنچه که رهبر دلاور حزب الله لبنان بر زبان جاری ساخت تنها بیان قلبی وی نیست این اعتقاد و دیدگاه هزاران انسان آزاده بستوه آمده از ظلم و جور ستمگران بویژه شیطان بزرگ و رژیم صهیوبیستی است و قطعا منظور از ایران آب و خاک و در و دیوار در این کشور نیست و نظر آنها نظام اسلامی و کارکردهای آن می باشد. بنابر این چنانچه عملکرد افراد و گروهها در نهایت منجر به تقویت نظام اسلامی شود آنها هم در زمره کسانی هستند که معتقدند اگر ایران باشد ما هستیم و در غیر این صورت آنها به دنبال این هستند که «اگر ما باشیم ایران است»، یعنی مقدم داشتن خود بر نظام اسلامی ، که اگر چنین شود راه برای انجام کارهای خطرناک باز خواهد شد ، راهی که فرجام آن فرو غلتیدن در دامن دشمنان نظام خواهد بود. تاریخ بیست و هشت سال گذشته انقلاب نشان داد چون قاطبه ملت ایران بر این اعتقاد است که «اگر ایران باشد همه ما هستیم» تلاش دشمنان نظام مکرر در مکرر با شکست مواجه شده و کسانی هم که در مسیر خلاف خواسته مردم قدم گذاشته اند رسوا شده اند. از کلام یار صدیق انقلاب، سید حسن نصرالله می توان این درس بزرگ را آموخت که همیشه اینگونه بیندیشیم «اگر ایران باشد همه ما هستیم»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مدافع حرم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
حسین کشتی نجات اولاد ادم است
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات