صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۸  ، 
کد خبر : ۲۱۰۳۴۹

اخبار ویژه برخی روزنامه های 18 اسفند 89


 

قدس

شکایت دفتر تحکیم وحدت از بی بی سی فارسی

باشگاه خبرنگاران- دفتر تحکیم وحدت از رسانه «رژیم سلطنتی انگلیس» (بی بی سی) به دلیل انتشار اخبار کذب به نام این اتحادیه دانشجویی به مجامع بین المللی شکایت می کند.

اقدام وحشیانه منافقین

پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) - در طول ماه های اخیر با اصرار خانواده های اعضای گروهک تروریستی منافقین برای دیدار با فرزندانشان، اعضای فرقه رجوی به پرتاب سنگ و آهن به سر و صورت خانواده های متحصن در پشت درهای پادگان اشرف اقدام می کنند.

چرا کسی که از 18 سالگی رفته آمریکا وزیر شده است؟

خبر آنلاین - ارتقای مدرک تحصیلی نامزدهای نمایندگی مجلس، اگرچه از سوی نمایندگان تصویب شد، اما همچنان مخالفانش آن را تبعیض آمیز میدانند. نادر قاضیپور نماینده ارومیه در مجلس گفت: شرط اخذ مدرک کارشناسی ارشد برای وکالت مردم در مجلس تبعیض آمیز است و در صورت تصویب این طرح، مجلس به سنا تبدیل می شود. قاضی پور با بیان اینکه برخی به دلیل حضور در جنگ و خدمت به کشور در سالهای پس از آن فرصت ادامه تحصیل نیافتهاند، گفت: وقتی آن کسی که از 18 سالگی رفته آمریکا درس خوانده را کرده اید وزیر، پس حق آنها که در دوره جنگ و پس از آن، در ایران در محرومیتها و تحریم ها مانده اند؛ چه می شود

می خواهند مجلس را با پولهای کلان تصرف کنند

ایسنا - حجة الاسلام «محمدتقی رهبر» نماینده مجلس گفت: کسانی هستند که با پوشش خاص در سراسر کشور با پولهای کلان زمینه هایی برای تصرف دولت و مجلس را فراهم میکنند.

خریدار 54 میلیونی کاپشن احمدی نژادکیست؟

مشرق - خریدار کاپشن دکتر احمدی نژاد که آن را به قیمت 54 میلیون تومان خریداری کرده است فردی است که فعالیت پررنگی در صنعت برج سازی و صنعت کنکور دارد. او برادر همسر «الف- ج» مدیر یکی از مؤسسات آموزشی بزرگ کنکور در کشور - مؤسسه - بوده و اگر چه تا مدتها در آلمان زندگی می کرد اما اکنون به ایران برگشته است. گفته می شود نامبرده به همراه تنی چند از نزدیکان خود عضو یک گروه بزرگ برج سازی است و رفاقت دیرینه ای با یکی از مسؤولان دولتی دارد.

هشدار انصاریان در مورد صدا و تصویر وارداتی

مرکز خبر حوزه - حاج شیخ حسین انصاریان، در جلسه درس اخلاق مدرسه علمیه حقانی قم خطاب به طلاب جوان گفت: طلاب با فعالیتهای خود، مردم را از فرهنگ های وارداتی که صدا و تصویرش به اتاقهای مردم آمده است، نجات دهند.

مشایی برای سفر به نیویورک تقاضای ویزا کرده است

جهان- برخی رسانه های غربی از زبان یک مقام ارشد در وزارت خارجه آمریکا مدعی شده اند یک هیأت سیاسی دولت ایران برای سفر به نیویورک تقاضای ویزا کرده است.این مقام آگاه بدون بیان نام متقاضیان ویزا گفته که این هیأت شامل مشاورین و اعضای دفتر ریاست جمهوری و شاید اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر احمدی نژاد است.

اظهارنظر جورج کلونی در مورد حجاب در سینمای ایران

شبکه ایران- جرج کلونی از هنرپیشه های مطرح هالیوود که قصد دارد به زودی به ایران سفر کند، در اظهارنظری درباره سینمای ایران گفته است: به سینمای ایران بسیار احترام می گذارم. این بزرگترین هنر ایرانی ها است که با رعایت قوانین شرعی و عرفی خود فیلم می سازند.

گاف مضحک صدای آمریکا

شبکه ایران- در شرایطی که رسانه های بیگانه و ضد انقلاب از ماهها پیش تلاشهای گسترده ای را برای تضعیف جایگاه مجلس خبرگان بکار بسته اند، گاف بامزه «صدای آمریکا» عمق تحلیل و نگاه رسانه های غربی به مجلس خبرگان را آشکار کرد. رسانه دولتی صدای آمریکا دیروز در گزارشی پیرامون انتخابات مجلس خبرگان، این مجلس را مجمع تشخیص مصلحت نظام نامید و به تبیین وظایف جدید برای آن پرداخت! این سایت که از حامیان جدی جریان آشوبگر در ایران است، نوشت: آیةا... علی اکبر هاشمی رفسنجانی مقام خود را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از دست داد !

 

وطن امروز

درخواست طلاب قم برای حذف نام خاتمی

به دنبال اعتراضات مردمی به عوامل فتنه و سران آنها، جمع کثیری از طلاب و دانشجویان و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان استان قم با ارسال نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام سعیدی، تولیت آستانه مقدسه، خواستار حذف نام محمد خاتمی از لوح یادبود شبستان حرم حضرت معصومه(س) شده‌اند.

به گزارش جوان آنلاین، وقوع حوادث سال گذشته چهره واقعی بسیاری از همراهان دروغین انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد که در این بین محمد خاتمی به عنوان یکی از عوامل اصلی جریان فتنه مورد انزجار و اعتراض مردم ایران قرار گرفت. به دنبال این اعتراضات مردمی به ‌سران فرقه سبز، جمع کثیری از طلاب، دانشجویان و...، این خواسته را بیان کرده‌اند. لازم به یادآوری است به‌رغم مرسوم نبودن نوشتن نام افراد در بنای یادبود در اماکن مذهبی، نام خاتمی در این لوح درج شده است.

 کیهان

اسرائیل: توهم نیست ایران واقعا رعب آور است (خبر ویژه)

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اسرائیل به ایران هراسی مبتلا شده است.

ایران هراسی سیاست تبلیغاتی فریبکارانه ای بود که سیستم رسانه ای- سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سالها پیش برای ارعاب کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته بودند و همزمان اسرائیل اعلام کرد شخصا قدرت بزرگ منطقه ای است و کوچک ترین نگرانی از جانب ایران ندارد. اما به دنبال شکست این رژیم در چند جنگ اخیر و شکست های آمریکا در جنگ های مشابه و سرانجام، طلوع دوباره انقلاب اسلامی از افق بیداری ملت های منطقه، اکنون «شائول موفاز» می گوید: ایران هراسی در اسرائیل واقعیت دارد.

وی که نفر دوم حزب کادیما به شمار می رود و ریاست کمیسیون امنیت و امور خارجی کنست (پارلمان اسرائیل) را برعهده دارد، در مصاحبه با رادیو اسرائیل (منوشه امیر) تاکید کرد: نگرانی اسرائیل نسبت به نیات جمهوری اسلامی علیه تل آویو و نقش منفی آن در امور خاورمیانه کاملا به جاست.

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی درباره این سؤال که «آیا فکر نمی کنید اسرائیل درباره خطرات احتمالی از جانب ایران اغراق می کند و چرا اسرائیل به ایران هراسی مبتلا شده»، گفت: این اغراق نیست. حکومت اسلامی خطر واقعی برای اسرائیل است. آنها در راس محور افراط گرایی منطقه شامل اسرائیل و حزب الله لبنان و حماس قرار دارند. ایران از طریق حزب الله دارد بر لبنان مسلط می شود و برای حماس پول و جنگ افزار می فرستد و سوریه را مسلح می کند. آنها همچنین به فناوری اتمی دست یافته اند. ما باید از اپوزیسیون در ایران حمایت معنوی [!] کنیم.

همزمان، دانی ایالون معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یدیعوت آحارونوت گفت: غرب باید از نیروهای اپوزیسیون میانه رو در ایران حمایت و آنها را تقویت کند. ما باید از این طریق از نفوذ انقلاب اسلامی در دیگر کشورهای منطقه جلوگیری کنیم.

موسوی یک بهانه بود... اما خاتمی نباید سکوت کند (خبر ویژه)

«موسوی یک بهانه بود، کل رژیم نشانه بود». این مطلب را سایت صهیونیستی بالاترین در معرفی ماهیت فتنه سبز و در حالی منتشر کرد که طی چند هفته اخیر ادعا می کرد غصه دستگیری و حصر موسوی را دارد.

تاکید این شبکه صهیونیستی به «بهانه بودن» موسوی در فتنه سبز، با حملات گسترده شبکه مذکور به افرادی چون خاتمی و مهاجرانی و در ابعادی دیگر به آقای هاشمی رفسنجانی همزمان شده است.

بالاترین در حالی که مهاجرانی را خائن، بی غیرت، بی شرف، مزدور و... مورد بمباران شدید قرار داده، به خاتمی حمله کرد و نوشت: «آقای خاتمی زنده ای؟ ما از سکوتت نگرانیم». بالاترین افزود: بی غیرت ثابت کن که ترسو نیستی و همه حرف های پشت سرت دروغه.

یکی از عناصر ضدانقلاب مقیم خارج نیز با اشاره به محدودیت های اعمال شده برای موسوی و کروبی، و از کار افتادن آن دو تصریح کرد: آقای خاتمی دلتنگ ضلع سوم فتنه گرانیم.کجایی آقای خاتمی؟امروز روز مباداست و شاید بتوان گفت روز آخر ماست! اگر سیاست شما را امروز به کار نگیریم، فردا به هیچ کارمان نخواهد آمد. این روزها کمی خسته ایم. کسی نمانده، همه را برده اند. آیا هنوز حجت حضور برای شما تمام نشده؟مگر شما نبودید شال به گردن موسوی انداختید؟ شما ضلع سوم فتنه اید و ما دلتنگ شما.

جالب اینکه محافل ضدانقلاب در دست و پا زدن های خود به خواب و رویا هم متوسل شده اند. بالاترین که تا همین چند وقت پیش تمام باورهای اسلامی را به تمسخر می گرفت، حالا از قول یکی از همکاران «بی نماز»! خود مدعی شده که خواب نما شده و در رویای صادقه دیده که موسوی از اپوزیسیون سبز به خاطر اینکه محلش نمی گذارند، دلخور است. وی در این قصه بافی می نویسد: دیشب خواب موسوی را دیدم. من نه جزو ماتریالیست ها هستم و نه جزو مذهبی ها، من کافرم. به هر حال بعضی وقت ها خواب هایی می بینم که کشف حقیقت است. چند وقت پیش خوابی را دیدم و به یکی از رفقایی که اتفاقاً از دراویش گنابادی است در کوه پیمایی تعریف کردم. با تعجب گفت تو یک رکعت نماز نمی خوانی، چطور چنین خواب هایی را می بینی؟ خلاصه این اولین خواب سیاسی-اجتماعی من است. موسوی را دیدم در دادگاه نشسته، دل به دریا زدم و رفتم پیش او. فکر کردم خوشحال می شود اما اوج حقیقت خواب از همین جا آغاز شد. خیلی دلخور بود. اصلا خوشحال نشد و خیلی سرد برخورد کرد و گفت لازم نبود زحمت بکشی و از صندلی ات بلندشوی و بیایی اینجا! همین! خواب تمام شد؟ او راست می گفت ما هیچ کاری برایش نکردیم. حالا می توانید بسته به طرز فکرتان این را رویای صادقه بدانید یا اختلال روحی و حتی نتیجه پرخوری، هیچ کدام مهم نیست، مهم حقیقت نهفته در داستان است. با تحریک احساسات و برانگیختن هیجان و پنهان شدن در زیر نام شورای هماهنگی راه سبز امید هیچ مسئله ای حل نخواهد شد.

البته روایت «بالاترین» واقعیت دارد و قطعاً موسوی و کروبی به شدت ناراحتند، دلیل اصلی هم این است که تازه فهمیده اند با طناب چه کلاهبردارانی ته چاه رفته اند.

بالاترین در مطلب دیگری تاکید می کند: خط قرمز اپوزیسیون بسیار مواج است و به راحتی تغییر می کند و عقب می رود، مثل همین ماجرای موسوی وکروبی که هیچ آب از آب تکان نخورد و اپوزیسیون چندصدهزار کیلومتر عقب رفت. چه فرقی می کند آنها در زندان باشند یا در یک باغ خوش آب و هوا. مهم این است که حکومت راحت از خط قرمز اپوزیسیون عبور می کند.

در ذهن تو یک اتفاقی افتاده! راهکار خیابان جواب نمی دهد (خبر ویژه)

گروهک ملی- مذهبی به عنوان یکی از محافل پشت پرده فتنه سال 88 تاکید کرد: راهکار خیابان جواب نداده و ظرفیت آن به پایان رسیده است.

ارگان این گروهک با اشاره به سناریوی 25 بهمن و ضمن درزگرفتن فراخوان های بعدی برای اول و دهم اسفند نوشت: راهبرد راهپیمایی به پایان خود رسیده است. قطع شدن راهپیمایی خود نشان از این دارد که در ذهن توده یک اتفاقی افتاده است. کسانی که هنوز در پی بسیج در خیابان هستند باید در نظر داشته باشند که این راهکار جواب نهایی نداده و ظرفیت آن به پایان رسیده است.

این گروهک پوششی برای نهضت آزادی در ادامه تحلیل خود تصریح کرد «اصرار بر یک استراتژی که به فرجام نمی رسد، خود ایجاد ضعف می کند. جنبش درگیر یک انسداد استراتژی شده است» و با تخطئه برخی اظهارات شاعرانه کسانی چون موسوی نوشت: شعار هر شهروند یک رهبر و یا هر نفر یک رسانه و این گونه موارد بیشتر شعارهایی بدون مبنا برای گریز از مسئولیت هستند. هر حرکتی نیاز به هماهنگ کننده و سازمان دهنده دارد. البته این نکته نیز ارادی نیست یعنی در شرایط موجود کسانی که بتوانند این نقش را بازی کنند، اندک اند. همچنین خیابان باید بتواند قدرت را به چالش بکشاند نه این که قلقلک بدهد.

پیش از این عناصری چون سحابی هشدار داده بودند که اپوزیسیون راه را اشتباه پیموده و به اسم مبارزه با خشونت و قانونگرایی، خود را جریانی ساختارشکن و خشن نشان داده و بنابراین با ریزش گسترده مواجه شده است.

تاکتیک های جین شارپ+ منقل و کباب! (خبر ویژه)

مبارزه با جمهوری اسلامی در فضای مجازی و براساس آموزه های جین شارپ+منقل و کباب با شدت تمام ادامه دارد!

این روایت طعنه آمیز پایگاه اینترنتی گویانیوز است که ارتباط کاری ویژه ای با سازمان سیا دارد و حتی آگهی های استخدام جاسوسی برای این سازمان را منتشر کرده است.

یکی از شبه اپوزیسیون های مقیم خارج به مبارزه بدون خشونت اشاره می کند و در گویا نیوز می نویسد: اگر یک کم به پر و پای خودمان بپیچم ناراحت می شوید؟ معلوم است که نمی شوید چرا که شما یک انسان مدرن و فرهیخته هستید که از ابتدای طفولیت با اینترنت و ماهواره سر و کار داشته اید و از فلسفه پوپر و هرمنوتیک گادامر بهره گرفته اید (حالا اگر معنی هرمنوتیک گادامر را نمی دانید چیزی نپرسید چون خود من هم نمی دانم. حقیقت اش به کار بردن این اسم به نوشته آدم کلاس می دهد).جون؟! چی می خوام بگم؟ یعنی چی چی می خوام بگم؟ خب دارم مبارزه بدون خشونت می کنم دیگه. من از جین شارپ انواع مبارزه مثل روش اسکناس و... را یاد گرفتم. بعد براساس همین آموزه ها دوشاخه اتو را کردم توی پریز و پدر حکومت را درآوردم. در فاز بعدی مبارزات ام رفتم سر چهارراه ولیعصر ساندویچ گاز زدم. این ها در مرحله عمل بود.

نویسنده گویانیوز ادامه می دهد: در مرحله نظر و تئوری آمدم جواب عطاءالله مهاجرانی را دادم. اومدم او را شیر کردم که مثل موسوی و کروبی برود جلو، یا در لندن ترورش کنند یا برگردد ایران بگیرندش و من بگویم جان تو، جان تو، اون تن بمیره اگه حکومت جرئت کنه تو را بگیره، ایران را قیامت می کنم. مگه ندیدی موسوی و کروبی را گرفتند چه قیامتی بر پا کردم؟ چقده این چند روزه تلفن زدم به مخالفان که شورای هماهنگی سبزها از شما دعوت می کند روز سه شنبه به خیابان بیایید (حالا این شورا چی هست و کی هست خودم نمی دونم.) داریم می ریم که از امام حسین تا آزادی را پر کنیم (تخفیف هم نمی دیم مثلا از انقلاب تا آزادی یا از امام حسین تا انقلاب! حالا دعوت بکنیم لابد تا خود سرخه حصار آدم جمع می شه!) جون؟ چی؟ چرا شاکی می شی عزیز، دارم مبارزه بدون خشونت می کنم دیگه، تو برو جلو، من از عقب هواتو دارم! حالا بچه ها! از امروز طرح داریم. همه می ریم خرید سبز بکنیم. ببینید من همین الان دارم می رم توی خیابون.

این رسانه ضدانقلاب آنگاه از قول مبارزان مجازی می نویسد: هوی خودنویس آدم فروش! آهای صاحب وبلاگ پارسانوشت که نشستی کانادا داری اپوزیسیون قهرمان و مبارز ایران- که من باشم و دوستای فیس بوکی ام- را مسخره می کنی. اوی مزدور! بس نیست این همه مخالفان ملت را دست انداختین؟ چه تونه شماها؟ مزد بگیر کیهان شدین؟ دارین تخم نفاق میان سبزها می کارین و کیهان راست و چپ نوشته های شما را منتشر می کنه؟ ما ده هزار تا کوکتل مولوتف درست می کنیم. می ریم خیابان (صنم جون الان می آم. دارم انقلاب می کنم. بذار این دو کلمه را هم بنویسم، اومدم. تا شما وسایل را بذارید تو ماشین من اومدم. سیخ کباب و منقل یادتون نره). بله. من الان دارم می رم خیابون. می رم که برنگردم. نامرده کسی که پای کامپیوتر نشسته باشه. زنده باد روز زن. زنده باد کلارا ستکین (این را از ویکی در آوردم. کی هست این یارو؟) پیش به سوی مبارزات خیابانی. (اومدم عزیز. اومدم خانم! آه. نمی ذارن انقلاب کنم.)

اوباما صورتحساب گزاف 8 رئیس جمهور قبلی آمریکا را می پردازد (خبر ویژه)

آمریکا به نفت خاورمیانه معتاد است و به همین خاطر از زمان 8 رئیس جمهور پیشین خود از دیکتاتورهای منطقه حمایت می کند.

روزنامه لس آنجلس تایمز بااشاره به وخامت اوضاع خاورمیانه و وقوع انقلاب های گسترده در این منطقه نوشت: آمریکا امروز به خاطر نفت بهای سنگین و گزافی را در خاورمیانه می پردازد. گسترش قیام های مردمی و شتاب روند صعود قیمت نفت و بنزین موجب شده تا گلایه ها از فقدان انسجام سیاست خارجی ایالات متحده بیش از هر زمان دیگری شدت بگیرد.

این روزنامه با مرور روند خروج اختیار قیمت نفت از دست قدرت ها نوشت: پرزیدنت نیکسون در دهه 1970 در واکنش به تحولات جدید به 2 کشور روی آورد که صرف نظر از حکومت استبدادی، هم پیمان ایالات متحده در جنگ سرد بودند؛ ایران و عربستان سعودی.

نیکسون قصد داشت تا با کمک های نظامی و تشویق به وابستگی اقتصادی، از آن دو کشور ستون های استواری در برابر شوروی و راه اندازی جریان آزاد نفت بسازد اما با سقوط شاه ایران و روی کار آمدن حکومتی ضد آمریکایی در تهران این طرح با شکست روبه رو شد.

این گزارش تأکید می کند: اعتیاد به نفت خاورمیانه موجب شده است که واشنگتن بهای سنگین آن را با پشتیبانی از رژیم های خودکامه حاکم بر کشورهای نفت خیز منطقه بپردازد؛ و اگر شیوخ حاکم بر خلیج فارس به همان شدت معمر قذافی قیام های مردمی را در کشور خود سرکوب کنند، دامنه عملیات سیاست خارجی در کمک به مردم محدود خواهد بود و کاری از دست آمریکا ساخته نیست. از زمان تحریم نفتی غرب از سوی اوپک در سال 1973، هشت رئیس جمهور آمریکا نسبت به وابستگی اعتیاد گونه آمریکا به نفت هشدار داده اند اما مشکل هنوز به قوت خود باقی است.

مجله «فوربز» هم به نقل از کارشناسان نوشت: بحران در شمال آفریقا و کشورهای عربی مسلماً دولت های کشورهای نفت خیز حاشیه خلیج فارس را تحت فشار قرار خواهد داد و این وضعیت روی بازار نفت و در نتیجه اقتصاد بین المللی تأثیر عمیقی خواهد داشت. در اکثر این کشورها گروه یا خاندان حاکم نماینده و یا دربرگیرنده نمایندگان اکثریت ساکنان آن کشورها نیست. به عنوان مثال در عربستان سعودی که جمعیت آن حدود 20 میلیون نفر است خاندان آل سعود در کلی ترین ارزیابی شاید صد هزار نفر را شامل شود. در امارات متحده عربی حدود 80 درصد از ساکنان این کشورها را کارگران مهاجر که حق شهروندی ندارند تشکیل می دهند. یا در بحرین که یک خاندان سنی مذهبی بر آن حکومت می کند حداقل 65 درصد از شهروندان شیعه هستند.

این نشریه افزود: برخی از کارشناسان معتقدند که در شرایط فعلی تهدید اصلی برای وضعیت سیاسی و ثبات این کشورها نه گسترش اعتراضات مردمی در جهان عرب بلکه احتمال تشدید اقدامات ایران برای بهره برداری از این اوضاع و دخالت در امور داخلی کشورهای خلیج فارس است.

 ایران

حمایت حامیان جریان فتنه از قذافی

خبر اول این که رسانه‌های امریکایی و انگلیسی که از سال گذشته به حمایت و سپس خط‌دهی به جریان آشوب در ایران پرداخته‌اند، مواضع جالب و در عین حال متناقضی را در قبال انقلاب‌های مردم مسلمان منطقه اتخاذ کرده‌اند.به عنوان نمونه سران و رسانه‌های کشورهای غربی در جریان انقلاب مردم لیبی ابتدا از قذافی حمایت و یا سکوت کردند اما بلافاصله پس از آن که بخش اعظم منابع نفت و انرژی لیبی به دست مردم افتاد، مواضع آنان هم دچار تغییر شد و به سمت مخالفت با معمر قذافی چرخید.در همین راستا، رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی، صدای امریکا و رادیو فردا که پس از کشتارهای بی رحمانه معمر قذافی از وی حمایت رسمی نمی‌کنند، در پوشش اخبار و تحلیل‌های خود به تخریب چهره انقلاب مردم لیبی می‌پردازند

وقتی صدای امریکا انتخاب خبرگان را تحلیل می‌کند!

خبردیگر این که تلویزیون صدای امریکا که همواره می‌کوشد تا نسبت به کوچک‌ترین مسائل کشور موضع‌گیری کرده و به‌زعم خود تحلیل‌هایی را ارائه کند، روز گذشته در گزارشی پیرامون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، این مجلس را «مجمع تشخیص مصلحت نظام» نامید و به تبیین وظایف جدید برای آن پرداخت. این رسانه دولتی امریکا در مطلبی که با تیتر «رفسنجانی پست ریاست مجمع تشخیص را از دست داد» منتشر کرده، مدعی شد: انتخاب رهبر و نظارت بر فعالیت‌های او از جمله وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

دستگیری یک تیم نفاق

شنیدیم که چهار نفر از اعضای گروهک تروریستی نفاق که در پی دوره جدید آشوب‌های اسرائیلی به فعالیت‌های ضدامنیتی خود شدت بخشیده است، قصد داشتند از یکی از نقاط مرزی به کشور وارد شده و به تهران عزیمت کنند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده‌اند.گفتنی است گروهک نفاق به دنبال فراخوان فتنه‌گران تلاش زیادی را جهت انجام عملیات خرابکارانه به قصد کشته‌سازی آغاز کرده است

شکایت دفتر تحکیم وحدت از BBC فارسی

با خبرشدیم که دفتر تحکیم وحدت از رسانه رژیم سلطنتی انگلیس (بی‌بی‌سی) به دلیل انتشار اخبار کذب به نام این اتحادیه دانشجویی به مجامع بین‌المللی شکایت می‌کند.مهدی عباسی‌مهر، قائم مقام تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگویی، با بیان این که رسانه‌های غربی از جمله بی‌بی‌سی فارسی نشر اکاذیب علیه جمهوری اسلامی ایران را به حد بالای خود رسانده‌اند، اظهار داشت: روال فعلی که به صورت نشر اکاذیب در رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی فارسی و رسانه‌های معاند داخلی صورت می‌گیرد، مسئله‌ای است که در سال‌های گذشته بارها اتفاق افتاده است و نمونه عینی آن را در انتخابات سال ۸۸ و در تشکیلات مهدی کروبی شاهد بودیم که وی نام دفتر تحکیم وحدت را برای مواضع شخصی خود مصادره کرد

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات