صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۱۶۰۲۰
سرمایه‌گذاری آل سعود بر روی فیک‌نیوز ها؛

وقتی «ایندیپندنت فارسی» هنوز رئیس قوه‌قضائیه را نمی‌شناسد!

نویسندگان این رسانه که تمام توان خود را برای دروغ گویی و تخریب جمهوری اسلامی به کار گرفته اند حتی از بدیهی ترین فعل و انفعالات کشور بی اطلاعند!

 وقتی «ایندیپندنت فارسی» هنوز رئیس قوه‌قضائیه را نمی‌شناسد!

اواخر اردیبهشت ماه سال جاری گروه پژوهش و بازاریابی عربستان سعودی (SRMG)، چارمین فاز پروژه خود را اجرایی کرد و نسخه فارسی نشریه ایندیپندنت فعالیت خود را رسما آغاز کرد.
سردبیری این رسانه که از جمله رسانه های مخالف جمهوری اسلامی به شمار می رود بر عهده کاملیا انتخابی فرد می باشد.با این وجود، نویسندگان این رسانه که تمام توان خود را برای دروغ گویی و تخریب جمهوری اسلامی به کار گرفته اند حتی از بدیهی ترین فعل و انفعالات کشور بی اطلاعند!
ماجرا از این قرار است که امیر طاهری، از فعالان سلطنت طلب، روز گذشته در یادداشتی برای این نشریه، آیت الله آملی لاریجانی را رئیس قوه قضائیه خواند و نوشت :« «رئیس قوه قضائیه اسلامی، آیت الله صادق لاریجانی – آملی، نیازی به مذاکره نمی‌بیند.»
این در حالی است که حجت الاسلام رئیسی بیش از 4 ماه است که سکان هدایت قوه قضائیه را برعهده گرفته است و این نویسنده ضدانقلاب که خود را تحلیلگر سیاسی نیز می داند از چنین موضوعی بی اطلاع است!
یاسر میردامادی از فعالان سیاسی مقیم انگلیس در خصوص سابقه دروغگویی‌های طاهری در صفحه توئیتر خود نوشت: « اطلاعات غلط در نوشته‌های طاهری البته سابقه‌دار است. طاهری در سال ۲۰۰۶ ادعا کرد که مجلس ایران در حال گذراندن طرحی است که بر اساس آن یهودیان ایرانی و دیگر اقلیت‌ها باید علامت مشخصه‌ای به لباس‌های خود نصب کنند.
این خبر کاملا کذب از کار در آمد اما طاهری حرف خود را پس نگرفت. او هم‌چنین نقل قول‌هایی به آیت‌الله خمینی نسبت داده است که کاملا ساختگی از کار در آمده‌اند. این نقل قول‌های ساختگی مورد استناد برخی از نویسندگان نومحافظه‌کار آمریکایی قرار گرفت که خواستار بمباران ایران بودند.»
به نظر می رسد هزینه هنگفت سعودی ها در عرصه رسانه برای تخریب جمهوری اسلامی همواره به دروغگویی ختم می شود چراکه پس از العربیه که به انتشار اخبار کذب بر علیه ایران شهره بود بایستی ایندیپندنت فارسی را نیز به این فهرست اضافه کرد!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات