تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳  ، 
کد خبر : ۲۱۹۱۵۶

تجمع وهابیون بحرین و درخواست اعدام شیعیان


در این تجمع، وهابیون «محمد خالد» چهره سرشناس وهابیون بحرین همچنین در شعارهای خود خواستار اخراج همه شیعیان از شرکت‌ها و اداره جات دولتی به ویژه دانشگاه شدند.
به گزارش شیعه آنلاین، دو روز پیش شیعیان بحرین تجمع اعتراضی «جمعه دفاع مقدس» را برگزار کردند. در مورد آمار دقیق تعداد افراد حاضر در این تجمع اخبار و اطلاعاتی در دست نیست اما به نظر می‌رسد هزاران شهروند معترض از مجموع 600 هزار جمعیت این کشور در تجمع روز جمعه شرکت کردند.
در همین راستا و در واکنش به این تجمع، وهابیون بحرین نیز که خواستند خودی نشان بدهند، در یکی از میدان‌های منامه تجمع کرده و حمایت خود از رژیم آل خلیفه و آل سعود و جنایت های این دو را اعلام کردند.
گفته می‌شود تجمع وهابیون بحرین در یکی از میدان‌های منطقه «بستین» برگزار شد و آنان در تجمع خود شعارهایی علیه شیعیان و جمهوری اسلامی ایران سر دادند. آنها همچنین با شعارهای نژاد پرستانه خود، خواستار اعدام چهره‌های سرشناس شیعیان و همه بازداشت شدگان شیعی شدند.
شایان ذکر است در این تجمع، «محمد خالد» چهره سرشناس وهابیون بحرین دقایقی به سخنرانی پرداخت. وی در اظهارات خود خواستار اخراج همه شیعیان از شرکت‌ها و اداره جات دولتی به ویژه دانشگاه‌ها شد. حاضرین در این تجمع نیز همین درخواست‌ها را به صورت شعار سر می دادند.
در مورد تعداد وهابیون تجمع کننده نیز آمار و اطلاعات دقیقی در دست نیست اما آنچه که به نظر می‌رسد و شواهد نشان می‌داد، تعدادشان از 50 نفر هم کمتر بوده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات