صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶  ، 
کد خبر : ۲۴۸۳۴۶

خلاف مصالح ملی یا خلاف مصالح برخی ها؟!/ علی اسماعیلی


پایگاه بصیرت:«محمدرضا تابش» نماینده مردم اردکان و برادر همسر محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق در هفته گذشته در نطق پیش از دستور خود در مجلس شورای اسلامی، به سخنان چندی پیش سردار جعفری، فرمانده کل سپاه (در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی) اخطار قانونی اساسی(!) داد و آن را خلاف مصالح ملی و منافع ملی(!) دانست. در همین هفته اتفاقات دیگری نیز در داخل و خارج به وقوع پیوست که می شد تخریب سپاه و بسیج را در آن به خوبی مشاهده کرد. انتشار خبری محرمانه مبنی بر اینکه مقامات آمریکایی می خواهند اسنادی را که نشان از ارتباط شرکت ملی نفت ایران با سپاه پاسداران(!) دارد را منتشر کنند و اینکه شرکت ملی نفت ایران عامل یا وابسته به سپاه است! در همین هفته روزنامه اصلاح طلب و غرب گرای «شرق» در کاریکاتوری توهین آمیز به رزمندگان دفاع مقدس اهانت کرد که البته با استقبال گسترده رسانه های معاند و ضدانقلاب مواجه شد. حال اگر این سه اتفاق و خبر را کنار هم قرار دهیم و این موج هجمه و حمله به نهاد ارزشمندی چون سپاه و بسیج را به دقت بررسی کنیم به نتایج قابل تأمل و توجهی خواهیم رسید که نشان از یک برنامه تخریبی (هر چند نمی توان قاطعانه گفت حمله به سپاه و بسیج توسط تابش و روزنامه شرق هماهنگ با دشمنان خارجی بوده است) و در راستای اهداف دشمنان انقلاب علیه این نهادهای مقدس ارزیابی می شود.
اینکه امروز سپاه هراسی از اصول خدشه ناپذیر سیاست ها و رسانه ها و مقامات غربی و صهیونیستی و ضدانقلاب شده و آنان همواره و به بهانه های مختلف به این نهاد مقدس حمله می کنند، بر کسی پوشیده نیست و صد البته دلیل این حملات نیز کاملاً مشخص است، چراکه سپاه امروز همه جانبه در برابر تمامی توطئه ها و اقدامات خصمانه دشمنان در داخل و خارج مقتدرانه ایستاده است و از همه توانایی های مادی و معنوی خود در برابر تهدیدات دشمنان استفاده می کند. از طرفی، دشمنان نظام می دانند که تا سپاه و بسیج این بازوی قدرتمند نظام و رهبری وجود دارند، هرگونه طرح و برنامه آنان علیه ایران به شکست خواهد انجامید. آنان عامل اصلی شکست فتنه 88 را سپاه و بسیج می دانند و به همین جهت است که بسیاری از فرماندهان و مدیران سپاه را جزو افراد تحریم شده آورده اند! آنان عامل شکست طرح های خود در سوریه و لبنان و عراق و افغانستان و... را هم سپاه می دانند. پس مجبورند و باید که به سپاه بتازند، اما تاختن برخی در داخل و به بهانه های مختلف به سپاه بسیار قابل تأمل است. اینکه امروز آقای تابش دم از مصالح ملی زده و به این بهانه به فرمانده کل سپاه می تازد، جز در راستای طرح های دشمنان نظام برای تخریب سپاه ارزیابی نمی شود و البته قدری هم عجیب است، چراکه اگر ایشان به هشت سال ریاست جمهوری دامادشان (محمد خاتمی) فقط نیم نگاهی بیندازد، می بیند که دوران اصلاحات پر از اقدامات خلاف مصالح ملی است! توهین به مقدسات و ارزش های مذهبی و ملی توسط نشریات زنجیره ای این جریان : سخنرانی ها و اقدامات ضدامنیتی و مصالح ملی نمایندگان مجلس ششم : دیدارهای مقامات و مسئولان اصلاحات با افرادی چون «جورج سوروس» و... و شرکت در نشست ها و مجالس ضد نظام در خارج کشور و ده ها اقدام ضدامنیتی و ملی دیگر که قابل ذکر نیست، آیا جز خلاف مصالح ملی است؟!
اتفاقاً سخنان سردار جعفری در آن نشست، بسیار مقتدرانه، به موقع و حساب شده بود. که عقب نشینی صهیونیست ها و اختلاف امروز سران کاخ سفید با مقامات صهیونیستی بر سر اعلام خط قرمز برای ایران و تهدید آن نیز ناشی از همین ترسی است که آنان از اقتدار سپاه و فرماندهان آن دارند و جالب آنکه برخلاف اصلاح طلبان که حرف های شان را معمولاً دشمنان نظام زیاد جدی نمی گیرند، سخنان فرماندهان نظامی به ویژه فرماندهان سپاه بسیار مورد توجه و اهتمام آنان است. و ما این مسئله را به خوبی در بازتاب سخنان فرماندهان کل سپاه در رسانه های غربی و صهیونیستی دیدیم. حال باید دید ، سخنان مقتدرانه فرمانده کل سپاه، خلاف مصالح ملی است، یا خلاف مصالح برخی ها؟!

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات