تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴  ، 
کد خبر : ۲۷۲۴۰۸

تصاویر روز8 بهمن


تصاویری از واپسین روزهای حضور امام خمینی در نوفل‌لوشاتو را با هم مشاده می کنیم

 

 

 

 

 

 

 

مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی در مسجد امیرالمومنین شهرک شهید محلاتی، با حضور سردار قاسم سلیمانی،علی لاریجانی و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری برگزار شد.










«داوود لشگری» به سال 1344 در روستای «ضیاءآباد» (از توابع شهرستان «تاکستان») متولد شد. 20 سال بعد، مادرش «آسیه خانم» برای جوانش، سفره ی عقدی برپا کرد
تصاویر/ سفره‌ی عقد یک جوان 20 ساله

 "دنی بلوم"، بازیکن تیم فوتبال نورنبرگ آلمان، مسلمان شدن خود را پس از حضور در یکی از مساجد این کشور اعلام کرد.
این بازیکن 24 ساله فوتبال آلمان، در مصاحبه با روزنامه بیلد گفت: ابتدا از این تصمیم می‌ترسیدم، اما پس از مدتی شجاعت اعلام آن را یافتم و به پدرم اطلاع دادم که مسلمان شده‌ام.

وی افزود: اخیرا به یکی از مساجد رفتم و احساس کردم قلبم به شدت می‌تپد. پس خواستم درباره این دین بیشتر بدانم.

او تأکید کرد: احساس کردم که اسلام به من قدرت و آرزو می‌دهد و نماز روحم را آرام می‌کند.

فوتبالیست آلمانی مسلمان شدن خود را اعلام کرد


یکشنبه 28 دی ماه 93، شش تن از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، در خاک سوریه، توسط بالگردهای ارتش صهیونیستی مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسیدند. یکی از این شهیدان، "جهاد" یکی از پسران فرمانده نامدار مقاومت اسلامی، شهید "عماد مغنیه" بود.

"جهاد مغنیه" متولد سال ۱۳۶۷ در بیروت بود و مانند بسیاری از هم وطنان شیعه خود، در نوجوانی به "حزب الله لبنان" ملحق شد. او چهارمین شهید خانواده خود، پس از پدر و دو عمویش به شمار می رود.

عکسی که می بینید، "جهاد مغنیه" را در سن حدود 13 سالگی نشان می دهد. با دیدن این عکس، می توان به درک صحیحتری از مسیری  که این جوان رشید، تا رسیدن به سرمنزلِ شهادت طی کرد، دست یافت. و البته کسانی که با محیط و فرهنگ شیعیان لبنان آشنایی مختصری داشته باشند، می دانند، این مسیری است که اکثریت مردان شیعه لبنانی در آن پا می گذارند. از جمله پسران "سید حسن نصرالله".

"جهاد" نیز گرچه آقازاده بود اما در وادی غیرت، همیشه آقازاده ها هستند که پرچم آزادگی را بر دوش دارند. پدرش، از کودکی وی را با سلاح آشنا کردند و راه و رسم مجاهدت و شهادت را به وی آموختند. و سرانجام او با خون خود، از عهده امتحانِ مکتبی که پدرش از استادانش بود، برآمد و امروز خود در مقام استادی قرار دارد.
شادی روحش صلوات


مراسم غبار روبی ضریح مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی، نماینده بعثه‌ مقام معظم رهبری در عراق و شکرالله طاهری، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی در فضای بسیار معنوی و نورانی برگزار شد.

در این مراسم معنوی شخصیت هایی از کشور عراق و دیگر کشورهای اسلامی نیز حضور داشتند.
از نکات قابل تامل در این مراسم غبار روبی، شیوه مراسم بود؛ همه مدعوین با لباس خود وارد ضریح مطهر شدند و لباس خود را عوض نکردند.

بیشتر افراد شرکت کننده در این مراسم برای اولین بار در مراسم غبار روبی ضریح مطهر امام حسین (ع) شرکت کرده بودند که برای آنها حضور در این مراسم بسیار حایز اهمیت و به یاد ماندنی بود.




نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات