تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹  ، 
کد خبر : ۲۷۸۹۴۰

عاقبت بخیری، نیاز مبرم مسئولان!


پایگاه بصیرت،مطالب ارسالی:درگفتمان امام، رهبری و انقلاب اسلامی ؛ چیزی بعنوان تساهل و تسامح در اصول وجود ندارد و مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید در این امر خطیر که خود میتواند زمینه ساز تحریف امام و آرمان ها شود، خودداری کنند، چرا که آنان منسوب به خود نیستند و بهای ذاتی خود را مدیون مردم و نظام هستند. مقام معظم رهبری، بارها تاکید بر اصول انقلاب و اعلان آنها بدون واهمه را امر فرمودند، که این امر برای مسئولین در موضع گیری های خود، اولی تر است.
حضرت آقا در دیدار اخیرشان با نمایندگان خبرگان فرمودند: ” هر چه آنها (آمریکا)، به این فرصتهای خودشان نزدیک بشوند، یقیناً ذلّت ملّتها و عقب‌ ماندگی و محنت کشورها از آنجا شروع خواهد شد ” و با توجه به اینکه تصویب شدن یا نشدن برجام معلوم نیست، مسئولانی ؛ از آن بعنوان توافق خوب یاد می کنند، همانا این امر اجازه ی فرصت ‌طلبی را به آمریکا می دهد…
حضرت آقا از ورود دشمن به داخل خبر می دهند، درحالی که عده ای به اصطلاح مسئول، از افتتاح سفارت روباه پیر اظهار خردسندی می کنند …
عده ای دیگر که مسئول زدودن غبار، علیه رسانه محبوب روزنامه های زنجیره ای است، با شبکه ی BBC که سابقه ی فتنه گری در سالهای گذشته داشته است؛ بلافاصله بعد از افتتاح دفتر این شبکه در تهران مصاحبه می کنند و با ورود دشمن به داخل، اینچنین مقابله می کنند!؟
مگر شیطان بزرگ بودن آمریکا، بخاطر رفتارهای آن بود که امکان عوض کردن این رفتار و گویش وجود داشته باشد؟؟؟
مگر برخی از دولتمردان مستحضر نیستند که امام امت، ذات آمریکا را تروریست معرفی کرده اند نه فقط رفتارش را؟؟؟
با وجود اینکه در تمام سخنرانی های اخیر مقام معظم رهبری، بدون استثنا عدم غفلت از دشمن و کامل نکردن پازل دشمن تاکید و اشاره شده، متاسفانه این غفلت ها از مسئولین سر میزند!؟
معظم له، با چه بیانی تاکید کنند که دشمن به دنبال رسوخ در داخل کشور است؟؟؟
این موضوع دل انسان را خون میکند که بدانیم دشمنان، کلام امام و کلام رهبری را فهمیده اند و متاسفانه برخی از مسئولین هنوز نفهمیده اند …
قطعاً، اقدام به پرسش این سوال ها از جانب دشمن، اهدافی همچون راه دادن تساهل و تسامح به گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال می کند.
خدا نکند که این امر، مصداقی در راستای متفاوت عمل کردن مسئولین نظام جمهوری اسلامی باشد، چرا که اگر چنین باشد، همچنان که حضرت آقا فرمودند: -مردم و نظام، از آن مسئول، هرکسی که باشد، نمی پذیرند - و این امر، خود به خود مشروعیت یک مسئول را برای داشتن مسئولیت در نظام، سلب می کند.
این روزها، دعا برای عاقبت بخیری یکی از نیازهای مبرم برای مسئولان است.
” اللهم اجعل عواقب امورنا الی خیر ”
محمد امین سواری / دانشجو و فعال سیاسی فرهنگی خوزستان

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات