صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵  ، 
کد خبر : ۲۸۳۴۳۵

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در آستانه یوم الله ۱۳ آبان با صدور بیانیه ای ضمن تشریح دشمنی های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با انقلاب اسلامی ایران از بهمن 57 تا کنون اعلام کرد: دشمن زخم خورده همواره در پی دشمنی است.
پایگاه بصیرت به نقل از خبرگزاری فارس: 
جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استانه یوم الله 13 ابان با صدور بیانیه ای ضمن تشریح دشمنی های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل با انقلاب اسلامی ایران از بهمن 57 تا کنون اعلام کرد: راه رهایی از ستم امریکایی حمایت از ملت فلسطین برای پایان دادن به اشغال فلسطین با محو اسرائیل، این جرثومه فساد و غده سرطانی است.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بزنید... چرا که تمام گرفتاری های ما از امریکاست. زیرا امریکاست که به اسرائیل قدرت می دهد. امریکاست که دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است." امریکا است که ملت مستضعف جهان را با تبلیغات وسیعش که به وسیله صهیونیسم بین الملل سازماندهی می گردد، استثمار می کند." اینها تنها بخش ناچیزی از هشدارهای بنیانگذار امام انقلاب و منادی بزرگ آزادی ملت ها از یوغ وابستگی ها است. کسی که احیاگر غیرت اسلام است در زمانه ای که اسلام بی غیرت و به تعبیر حضرتش اسلام امریکایی تبلیغ و ترویج می شد. هشدار به اینکه دشمن واقعی و برنامه ها و شیوه ها و ابزارش برای چیرگی را باید شناخت. هشدار به اینکه دشمن زخم خورده از انقلاب این ملت همواره در پی دشمنی است. گاهی تحریم و بلوکه کردن اموال این ملت، گاهی سازماندهی و حمایت از گروه های تروریستی مانند منافقین و گاهی ایجاد بلوا و آشوب هایی چون غائله کردستان و ترکمن صحرا و خلق عرب و آمل گاهی تحمیل جنگی 8 ساله ، گاهی فتنه انگیزی چون سال 1388 گاهی ترویج ایران هراسی، گاهی حمله طبس، گاهی سقوط هواپیمای مسافربری، گاهی بسیج جهانی برای منزوی کردن ایران، گاهی زبان تهدید برای کاهش سرمایه گذاری ها و خروج سرمایه های مالی و انسانی، گاهی توطئه کاهش قیمت نفت، گاهی خرابکاری در تاسیسات هسته ای، گاهی راه اندازی شبکه های فارسی زبان برای تغییر سبک زندگی و انشای هویتی غیر اسلامی برای ایرانیان، گاهی مدیریت جنگ نیابتی با گروه های تروریستی تکفیری، گاهی مدیریت ناامنی در کشورهای منطقه با هدف افزایش هزینه های امنیتی و کاهش سبد رفاه و توسعه ملت ایران، گاهی تبدیل منطقه به انبار بزرگ تسلیحات به بهانه مقابله با خطر ایران، گاهی شاید تعریف حادثه منا و بسیار از این دست، همه نشانگر آن است که هرچه مشکل داریم از امریکا است و از اسرائیل و ارتجاع عرب.
تردیدی نیست که 13 آبان همانگونه که امام این انقلاب تاکید داشتند "یوم الله" است  و این روزی است که باید ما را به این هشدارهای حضرت روح اللهی(ره) توجه دهد تا نسبت خود با دشمن نه تنها نظام اسلامی برآمده از اراده این ملت و ملت ایران، بلکه دشمن همه ملت های آزادی خواه را  یک بار دیگر دقیقا تعریف کنیم. پیام این روز؛ فریاد آزادی خواهی است علیه هرچه ستم، هرچه نامردمی ، هرچه زور وتزویر، هرچه استثمار و هرچه اشغال. این روز، روز مرگ بر امریکا است، امریکایی که اسرائیل را قدرت می دهد تا اشغال فلسطین را استمرار دهد و ملتش را قتل عام کرده و آواره کند و مسجد الاقصی این قبله نخست اسلام را تهدید کند. این روز، روز مرگ بر امریکاست، امریکایی که ارتجاع عرب را پر و بال داده تا یمن را با سلاح امریکایی شخم زند. این روز، روز مرگ بر امریکاست، امریکایی که گروه های تروریستی القاعده و داعش و جبهه النصره ودیگر گروه های تروریستی را تشکیل داده و تجهیز کرده تا چهره رحمانی اسلام را ظلمانی و زشت بنمایاند. این روز، روز مرگ بر امریکاست، امریکایی که در هر گوشه جهان که ستمی است رد پای آن آنجا پیداست. این روز، روز مرگ بر امریکاست، امریکایی تماما در قامت یک دشمن است. این روز، روز مرگ بر امریکاست، امریکایی که مرگ بر آن باد.
البته این روز، روز انقلاب است. انقلابی برتر از انقلاب 1357. چرا که در 22 بهمن 57 ملت ایران نوکر و مزدور امریکا بیرون انداخت و در این روز خود امریکا را و استقلال خواهی خود را رسما اعلام کرد تا ملل تحت ستم ببینند و بدانند و بشناسند راه رهایی را که مبارزه با جریان سلطه باپیروزی بر مزدوران آن پایان نمی یابد بلکه تا اندیشه شیطانی سلطه و استکباری در جهان است و فعلا دولت امریکا مصداق تام و تمام آن است، مبارزه ادامه دارد.
جمعیت دفاع از ملت فلسطین  یوم الله 13 آبان را که روز رشادت ملت ایران و روز مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است به ملت ایران و همه ملل محروم و مستضعف جهان تبریک گفته و اعلام می دارد که راه رهایی از ستم امریکایی حمایت از ملت فلسطین برای پایان دادن به اشغال فلسطین با محو اسرائیل، این جرثومه فساد و غده سرطانی است چرا که " نجات ملت فلسطین و محو دولت غاصب صهیونیستی، مساله ای است که با مصالح ملت های منطقه سرو کار دارد" و " همه دنیا و بخصوص دنیای اسلام موظفند هرچه می توانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند." به امید اقامه نماز جهانی در قدس شریف.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات