صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶  ، 
کد خبر : ۲۸۳۴۷۲
سردار فدوی: آمریکا 5 کودتا علیه انقلاب ایران کرد که فقط یکی رسانه ای شد

شکایت آمریکا علیه سپاه

پایگاه بصیرت به نقل از خبر آنلاین:
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ماهیت دعوای ما با آمریکا منازعه حق و باطل است و تا آخر نیز ادامه خواهد داشت.
دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم استکبارستیزی که ظهر امروز در دانشگاه شریف برگزار شد اظهار داشت: دولت موقت در همان مقطع انقلابی بودن را تا زمان اوایل انقلاب قبول داشت ولی بعدا گفت ما نیز باید مثل بقیه دولت‌ها باشیم.
فدوی در ادامه سخنان خود به تلاش‌های آمریکا در مقاطع مختلف در تقابل با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 5 کودتا در سال‌های انقلاب رخ داد که یکی از آنها رسانه‌ای شد و پشت آن نیز آمریکا وجود داشت که در این 5 کودتا آمریکایی‌ها موفق نشدند. آنها جنگ تحمیلی را آغاز کردند و در خلیج فارس به صورت مستقیم با ما وارد جنگ شدند.
وی تاکید کرد: دعوای ما با آمریکایی‌ها همیشگی بوده و یک لحظه نیز از شدت آن کم نمی‌شود.
فدوی افزود: اگر فردی مسئولیتی را در جمهوری اسلامی پذیرفت و قسم یاد کرد اما مبانی انقلاب اسلامی را قبول نداشت کار خیلی خراب می‌شود، عدم اعتقاد مسئولان به مبانی انقلاب، هدفی است که آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بهترین و قوی‌ترین حالت قرار دارد، گفت: دشمن به قدرت انقلاب اسلامی اذغان کرده اما متاسفانه افرادی در داخل در جایگاه و مقامی هستند که این موضوع را قبول ندارند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه، منافع و امنیت ملی آمریکا را در تضاد با منافع و امنیت دیگر کشورها عنوان کرد و گفت: وجود ما نشانه قدرت انقلاب اسلامی است و اگر آمریکا یک لحظه مطمئن بود که در جنگ با ایران پیروز می‌شود با انقلاب درگیر می‌شد.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی سا‌ل‌ها است که در حالت بازدارندگی با آمریکا به سر می‌برد و قدرت ما از هر لحاظ حتی قابل مقایسه با چند سال پیش نیست و بنا به اقرار خود دشمن 10 سال است که این بازدارندگی نمود علنی دارد.
دریادار فدوی، منطقه خلیج فارس را یکی از استثنایی‌ترین مناطق دنیا دانست و گفت: نیروی دریایی ارتش آمریکا یک نیروی دریاپایه است و یک ارتش کامل محسوب می‌شود و طبق اسناد خودشان تنها جایی که ارزش یکسان با خاک کشور را دارد خلیج فارس است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا سپاه به یمن کمک می‌کند یا خیر، گفت: هر جا که نفس انقلاب اسلامی بدمد، قبراقی و سرزندگی در آنجا به وجود می‌آید و نیازی نیست که ما در آنجا کمکی کنیم. چند وقت گذشته نیز دو ناو سعودی و یک ناو اماراتی توسط نیروهای یمنی منهدم شدند که ارزش قیمتی یکی از این ناوها 800 میلیون دلار بود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا از سپاه به دادگاه لاهه شکایت کرده و ما نیز هرآنچه در اختیار داریم برای انهدام ناوهای جنگی آمریکا استفاده خواهیم کرد. سپاه پاسداران ناامنی از طرف هیچ کشوری را تحمل نخواهد کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات