صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱  ، 
کد خبر : ۲۸۳۵۱۳

نظر فرمانده ارتش درباره «مرگ بر آمریکا»

فرمانده کل ارتش گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان شعار ملی همیشه برای ما خواهد ماند و این مرگ بر آمریکا و مرگ بر قلدری باید در یک باور ملی تجلی پیدا کند.
پایگاه بصیرت: امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از سامانه شبیه‌ساز جنگنده میگ 29 که به تازگی توسط نیروی هوایی ارتش تولید شده است، طی سخنانی اظهار داشت: تمام فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در این خلاصه می‌شود که همانطور که اهل بیت با آن وضعیت فریب یزید را نخوردند امروز نیز ما فریب استکبار جهانی به سرکردگی و قلدری آمریکای جنایتکار را نخوریم و نخواهیم خورد.
صالحی تأکید کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان شعار ملی همیشه برای ما خواهد ماند و این مرگ بر آمریکا و مرگ بر قلدری باید در یک باور ملی تجلی پیدا کند.
فرمانده کل ارتش همچنین با اشاره به شبیه ساز جدید میگ 29 گفت: در نیروی هوایی ارتش این باور تجلی پیدا کرده و آن هم ساخت عالی‌ترین و پیچیده‌ترین شبیه‌سازهای دنیاست.
وی در پایان اظهار داشت: از مراجع فنی و مصوب کشور می‌خواهم لایسنس مربوط به تأمین شبیه‌سازها در کشور را به نام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ثبت و پیگیری کنند.
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات