صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴  ، 
کد خبر : ۲۸۴۲۱۲

سخنگوی فرماندهی امنیت سایبری سپاه: همکاران بی‌بی سی فارسی در ایران در امان نیستند

سخنگوی فرماندهی امنیت سایبری سپاه تاکید کرد: همکاران بی‌بی سی فارسی در ایران در امان نیستند و در وقت مقتضی با آنان برخورد خواهد شد.
«علیرضا رحمانی» سخنگوی فرماندهی امنیت سایبری سپاه در یادداشتی نوشت: روزهای پیش از برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای بنده یادآور اتفاقات مشابهی است که این روزها نیز درحال تکرار است. 
رحمانی در ادامه نوشت: وظیفه اطلاع‌رسانی کیس برخورد با شبکه همکاران بی‌بی‌سی فارسی در ایران، به عهده اینجانب قرار گرفت. برای اولین گام باید نامی مناسب برای عمومی کردن کیس انتخاب می‌کردیم.«چشم روباه» به خوبی ماهیت کیس را برای افکار عمومی روشن می‌کرد و لذا به اتفاق آرا تصویب شد. 
وی تاکید کرد: واکنش ابتدایی مدیر بی‌بی‌سی فارسی، به انتشار خبر اولیه- قبل از اطلاعیه رسمی- عجولانه و مضطربانه بود.صادق صبا بازداشت‌شدگان را با عناوینی چون پژوهشگر، وبلاگ‌نویس و فعال حقوق بشر معرفی کرد تا در یک بازی رسانه‌ای، جرایم امنیتی آنها را به نفع خود بازتعریف کند. وی تمام تلاشش را انجام داد تا در یک عملیات روانی جدید، با این کلید واژه‌ها، جاسوسان خود را در اذهان عمومی تطهیر کند.
به گزارش گرداب، سخنگوی فرماندهی امنیت سایبری سپاه در ادامه نوشت: آنها از عمق و شدت ضربه‌ای که دریافت کرده بودند آگاهی داشتند؛ به طوری که بعدها مارک تامپسون مدیر کل بی‌بی‌سی گفت: «ایران کارزار سیستماتیک با بی‌بی‌سی را آغاز کرده است.»
رحمانی تاکید کرد: واکنش صادق صبا جالب بود. وی برای توجیه مخاطبان در بخش خبری ساعت 17 بی‌بی‌سی حاضر شد و این بار هرگونه همکاری همکاران دستگیر شده خود با بی‌بی‌سی را کاملا بی‌اساس خواند.جاسوسان دستگیر شده را از سخنان رئیس شان آگاه کردیم. آنها که انتظار چنین واکنشی را نداشتند، اندک امید خود به دوستان سابق را نیز از دست دادند.
بی‌بی‌سی بار دیگر در بخش خبری ساعت 17 به عملیات جدید سپاه واکنش نشان داد. با این تفاوت که این‌بار مسعود بهنود مامور اظهار نظر و توجیه مخاطبان بی‌بی‌سی شد!
مسعود بهنود بهترین انتخاب بود؛ چرا که این بار بازداشت‌شدگان، افراد مرتبط با بهنود در موسسه روزآنلاین بودند. کسانی که در ازای قلم‌فروشی، پول‌هایی را - به صورت حق‌الزحمه یا حقوق ثابت- دریافت کرده بودند. البته پول‌های کلان‌تر که از هلند، فرانسه، سوئد و انگلیس سرچشمه می‌گیرد را باید در حساب بهنود و همکاران اصلی اش جستجو کرد. این را به کسانی که احساس می‌کنند توانسته‌اند خیانت‌های خود به ملت را پنهان نمایند، بگویم که قطعا سایر همکاران بهنود در رسانه‌های داخلی نیز در امان نیستند؛ آسیاب به نوبت!
حضور صبا و بهنود در این دو موقعیت، شباهت‌هایی را به همراه داشت: 
اول؛ در برنامه توجیهی تولید شده، مسئول و مدیر هر دو پروژه، حضور یافتند. جالب اینکه هر دو از خادمین رژیم ستم‌شاهی و خائنین به این ملت بودند و سابقه‌ای ننگین در تاریخ معاصر این مرزوبوم دارند.
دوم؛ هر دو عصبانی و مضطرب بودند؛ چرا که به خوبی می‌دانستند اطرافیان، دوستان و سایر همکاران بازداشت‌شدگان از ارتباط آنان با صادق صبا و مسعود بهنود مطلع بوده و انکار آن تبعات زیادی برای آنها خواهد داشت.
سوم؛ هردو، ارتباط و همکاری خود با دستگیرشدگان را انکار کردند. در حقیقت هیچ یک جسارت به‌عهده گرفتن کاری که انجام داده بودند را نداشتند. این خصیصه دشمنان حق است که هنگامی که با گرفتاری مواجه می‌شوند، شیطان آنها را تنها گذاشته و رهایشان می‌کند.
چهارم؛ این دروغ‌گویی از اینان نه برای بار اول بود نه برای بار آخر و بارها و بارها شاهد اکاذیب بسیار از این دو تن بوده‌ایم.
پنجم؛ هر دو، رشته‌هایی که بافته بودند را پنبه می‌دیدند. چرا که خوش‌خدمتی‌هایشان برای «کدخدای بی‌خدا» بی‌اثر مانده و نقشه‌های آنان برای نفوذ نقش برآب شده بود. 
ششم؛ می‌گویند بصیرت به تعبیری، برخورداری از «قوه این‌همانی» است. بر این اساس می‌توان گفت مبدأ هر دو و امثال ایشان، طاغوتی و مقصد هر دو نیز شیطانی است.
رحمانی در خاتمه نوشت: لازم به تاکید مجدد است تا بار دیگر به افرادی که شیفته خدمت به فرماندهان غربی خود هستند، این نکته یادآوری گردد که عاقبت پادویی شما، نتیجه‌ای جز سنگین‌تر کردن سیاهه خیانت‌های‌تان به ملت بزرگ ایران در بر نخواهد داشت. هموطنانِ سردرگم؛ فراموش نکنید زمستان‌ها می‌روند و روسیاهی برایتان خواهد ماند! 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات