چند رسانه ای >>  عکس >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۸۴۵۲۵

عکس/اقدامی برضد اسلام‌هراسی

انجمن دانش‌‌آموزان مسلمان در ایالات متحده اقدامی فرهنگی را با عنوان «یک مایل راه‌پیمایی با حجاب او» برای دانش‌‌آموزان دختر غیرمسلمان در ایالات متحده آمریکا اجرا کرده است.
ر روزهای گذشته و با سخنان دونالد ترامپ اسلام‌هراسی در ایالات متحده آمریکا شکل جدیدی به خود گرفته است. در این بین گروه‌های اسلامی مختلفی در آمریکا تلاش دارند تا با نمایش اسلام واقعی از فشارهایی که به مسلمانان در ایالات متحده آمریکا وارد می‌شود، بکاهند.

با پیشنهاد انجمن دانش‌‌آموزان مسلمان در ایالات متحده برخی از دختران دانش‌‌آموز غیرمسلمان مدارس آمریکا برای حمایت از مسلمانان اقدام به پوشیدن حجاب اسلامی کردند.

یاسمین عبدالله، رئیس این انجمن که معاون دبیرستان Vernon Hills نیز است در مورد این اتفاق می‌گوید: شما هیچ‌گاه نمی‌توانید در مورد یک نفر قضاوت کرده یا باورهای او را بفهمید تا اینکه واقعاً متوجه شوید چرا او این کار را انجام داده و شما هم آن را تجربه کنید.

این برنامه که با عنوان «یک مایل راه‌پیمایی با حجاب او» نام گرفته است به‌گونه‌ای طراحی شده است که به دختران غیرمسلمان اجازه می‌دهد که حجاب اسلامی به سر کرده تا اطلاع بیشتری از باورهای مسلمان به دست آورند.

عبدالله می‌گوید: این اقدام تأثیرات خوبی را داشته است و می‌تواند به یک اقدام سالانه تبدیل شود. تعداد زیادی از دختران واکنش مثبتی نسبت به این اتفاق داشته‌اند.

اعضای این گروه حجاب اسلامی را به سر دخترانی که علاقه‌مند بودند در این حرکت شرکت کنند، می‌کردند. آنها همچنین در مورد معنی حجاب و قوانین اسلامی با آنها همکلام می‌شدند.

این اقدام در ماه می گذشته انجام شده و پاسخی به حملات تروریستی پاریس و کالیفرنیا نبوده است.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
هدی
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
0
زنده باد اسلام ودرود بر خانم عبدالله واین همت وغیرتش
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات