صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۲۸۵۵۰۸

خون شیخ‌نمر و خروش بیداری

شهادت مظلومانه شیخ‌نمر باقرالنمر نشان داد، آنچه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی جرئت انجام آن را ندارند، عربستان به دلیل نداشتن شعور حکمرانی دارد. در حالی که مجامع [...]
پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی
یادداشت: شهادت مظلومانه شیخ‌نمر باقرالنمر نشان داد، آنچه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی جرئت انجام آن را ندارند، عربستان به دلیل نداشتن شعور حکمرانی دارد. در حالی که مجامع حقوق بشری در برابر کشتار زنان، کودکان و سالخوردگان در کشورهای مسلمان سوریه، یمن، عراق و نیجریه به دلیل دخالت‌ها و برنامه‌های عربستان سعودی سکوت کرده‌اند، حاکمان آل‌سعود برنامه شهادت عالمان دینی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند تا ثابت کنند از هیچ اقدامی به منظور اثبات کارآمدی خود برای آمریکا کوتاهی نمی‌کنند. این حرکت پلید عربستان نشان می‌دهد، عربستان می‌خواهد پایه‌های لرزان خود را با اعدام عالمان دینی، آتش زدن مساجد و قرآن‌ها و کشتن کودکان حفظ کند.
حکام سعودی با اعدام این عالم شیعی همچنین نشان دادند که آخرین تیر خود را برای فرار از شکست در یمن، سوریه و عراق شلیک کرده‌اند و چاره‌ای جز تن دادن به حرکت‌های انفعالی ندارند.
اکنون که شهادت مظلومانه برجسته‌ترین عالم شیعی عربستان در میان بهت افکارعمومی اعلام شده است، اتکا به ظرفیت‌های مردم مسلمان در کشورهای مورد حمله عربستان، تنها اقدامی است که می‌تواند جلوی خوی وحشیگری عربستان را بگیرد.
تجربه یمن نشان داد، مقاومت مردمی در برابر ماشین جنگی عربستان که به همراهی بسیاری از متحدان آل‌سعود به راه افتاده، خیلی هم دشوار نیست و می‌تواند ضربات سنگینی را بر پیکر فرتوت این رژیم وارد کند. در این زمینه، باید مبارزات مدنی و هدایت‌شده‌ای را در سراسر جهان و حتی عربستان علیه حکام سعودی با ابزارها و روش‌های نوین روز تدارک دید تا شعله‌های آن به کاخ‌های سعودی کشیده شود. هر چند برخی هنوز به فعالیت‌های دیپلماتیک با عربستان می‌اندیشند؛ اما تصویب قطعنامه‌های متعدد در سازمان ملل با لابی‌گری عربستان سعودی علیه ایران، سوریه و یمن نشان داده است، این سازمان‌های عریض و طویل عملاً در خدمت اهداف تروریستی عربستان هستند و زبان دیپلماسی با این کشور جواب نمی‌دهد. ان‌شاءالله این ظلم‌های فرعونی با خروش جوانان و ملت‌های مسلمان علیه حکام سعودی پایان می‌یابد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات