صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳  ، 
کد خبر : ۲۸۵۵۸۰
نشست خبری سخنگوی ناجا:

دستگیری‌لیدرهای‌حمله‌به‌سفارت‌عربستان

سخنگوی ناجا گفت: متاسفانه در دو شب گذشته تعدادی از معترضان به سفارت عربستان متعرض شده و بخشی از سفارت را تخریب کردند که با حضور پلیس و مدیریت صحنه و خویشتن‌داری مسئله فیصله پیدا کرد و 50 نفر در این زمینه دستگیر شدند.
پایگاه بصیرت: سردار سرتیپ پاسدار سعید منتظرالمهدی در ششمین نشست سخنگوی نیروی انتظامی به اجرای موفق نشست سران در تهران اشاره و اظهار داشت: علی‌رغم تهدیدات و تبلیغات منفی هیچ مشکل خاصی رخ نداد.

سخنگوی ناجا به 30 مورد تلفن در مورد وجود بسته‌های مشکوک در مراکز عمومی و از آن جمله مترو تصریح کرد: پلیس پایتخت بلافاصله به محل اعزام و بررسی برای این موضوع را آغاز کرد که هیچ کدام از این موارد صحت نداشت.

سردار منتظرالمهدی اعلام کرد: در رابطه با این اطلاع‌رسانی دروغین 3 نفر دستگیر شدند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر سخنان سخنگوی وزارت کشور با اشاره به حوادث مقابل سفارت عربستان و اینکه به نیروی انتظامی جهت اتخاذ تدابیر لازم دستور داده بودیم بیان داشت: متاسفانه در دو شب گذشته تعدادی از معترضان به سفارت عربستان معترض شده و بخشی از سفارت را تخریب کردند که با حضور پلیس و مدیریت صحنه و خویشتن‌داری مسئله فیصله پیدا کرد و 50 نفر در این زمینه دستگیر شدند.

سردار منتظرالهمدی ادامه داد: این دستگیر شدگان تحویل مراجع قضایی شدند و خوشبختانه در این قضیه به کسی صدمه‌ای نرسید؛ البته تعداد کمی از ماموران پلیس صدمه دیدند.

این مقام ارشد ناجا با بیان انی مطلب که حراست و حفاظت سفارتخانه به عهده پلیس دیپلماتیک است اعلام کرد در همان وهله اول کسانی که از لیدرها و افراد اصلی کار بودند در سر صحنه دستگیر شدند.

سخنگوی ناجا  در پاسخ به پرسش دوباره فارس در این مورد اعلام کرد: ما در موقعیت تصمیم می‌گیریم و در حوزه اجتماعی مواردی رخ می‌دهد که باید بر اساس آن در موقعیت تصمیم گرفت و نمی‌شود در پاره‌ای مواقع مردم را زد.

وی گفت: آخرین خط درمان برخورد سلبی است و ما از روش‌های اغنایی بازدارنده و خویش‌دارنده استفاده می‌ک نیم و اگر اینها کارساز نبودند از برخوردهای سلبی در حوزه ماموریت پلیس استفاده می‌کنیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات