حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸  ، 
کد خبر : ۲۸۶۰۸۰
متن وصیت‌نامه شهید مدافع حرم علیرضا مرادی

حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن را دوست می دارم

علیرضا مرادی شهید مدافع حرم ساکن محله شهرک ولیعصر(عج) تهران بود که طی عملیات مستشاری در سوریه به دست تروریست‌های تکفیری بال در بال ملائک گشود. وصیت‌نامه کوتاه شهید مرادی که چند روز قبل از شهادتش نگاشته بود در ادامه می‌آید.

پایگاه بصیرت/مهدی سلطانی

حماسه و جهاد / خبر شهادت علیرضا مرادی چند روز پیش، به همراه خبر شهادت چند تن از همرزمانش از گردان امام علی(ع) تهران، در سوریه شنیده شد. او که ساکن محله شهرک ولیعصر(عج) تهران بود، طی عملیات مستشاری در سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرادی به همراه دوست و همرزمش شهید حسین امیدواری روز پنج شنبه 24 دی ماه جاری، در تهران برگزار شد و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا در جوار یکدیگر به خاک سپرده شدند.

متن وصیت نامه شهید علیرضا مرادی که فقط چند روز قبل از شهادتش نوشته شده است در ادامه می آید:

«به تاریخ 5/10/94 ساعت 23 و نیم شب، چند سطری وصیت نامه مینویسم، علی وار زیستن و علی وار زندگی کردن را و حسین وار زیستن و حسین وار زندگی کردن و حسین وار شهید شدن را دوست می دارم.

شهادت در قاموس اسلام کاری ترین ضربات را بر پیکر ظلم، جور، شرک و الحاد می زند و خواهد زد. ببین ما به چه روزی افتاده ایم و استکبار جامعه را به لجنزار کشیده است ولی چاره ای نیست، این ها سد راه اسلام شده اند و باید برداشته شوند تا راه تکامل طی شود.

مادر جان و پدر جان شما را قسم می دهم که اگر به خاطر من گریه کنید اصلا از شما راضی نخواهم بود، زینب وار و علی وار زندگی نمایید و مرا به خدا بسپارید».

« اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک »

حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن را دوست می دارم

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات