صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷  ، 
کد خبر : ۲۸۶۶۸۹

حداد: 80 درصد لیست مشخص شده است

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه لیست تهران به کمتر از 56 نفر رسیده است گفت: 80 درصد لیست مشخص شده و یکی دو روز آینده نهایی می‌شود.
حداد عادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در حاشیه همایش رویش‌های انقلاب در جمع خبرنگاران از مشخص‌شدن 80 درصد لیست اصولگرایان تهران خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم ظرف یکی دو روز آینده کارها انجام شود.

حداد عادل درباره انتقادها به عدم حضور یک‌هفته‌ای در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از گرفتاری‌های ما حضور در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان است و صبح زود و شب دیر درگیر این موضوع هستیم و البته اصلاح‌طلبان و سایرین نیز همینطور هستندو این طبیعی است که چند کار با یکدیگر جمع نمی‌شود.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به فارس درباره جلسه با نامزدهای جدیدالورود آن را جلسه‌ای بسیار خوب و مفید ارزیابی کرد و اظهار داشت: این جلسه شناخت بهتری برای تصمیم‌گیری به ما داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیست تهران در حال حاضر به 56 نفر رسیده است، گفت: شاید از این تعداد کمتر باشد.

حداد عادل درباره اینکه آیا لیست نهایی 12 بهمن اعلام خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: امیدوار بودیم ولی یک مطلب این است که باید صبر کنیم تا شورای نگهبان نظر نهایی خود را بدهد و ما با همه اطلاعات لازم تصمیم‌گیری کنیم.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان درباره اعتماد مردم به مجلس ششمی‌ها یادآور شد: این را باید از مردم پرسید، امیدواریم حافظه تاریخی مردم در این انتخابات کمک کند تا کسانی که چند بار در امتحان خود در پیشگاه ملت مردود شده‌اند، دوباره به نام دیگری به مسئولیت‌های سرنوشت‌ساز نرسند.

وی درباره استفاده از جوانان در لیست تهران به مزاح گفت: بله از جوانان هم استفاده کرده‌ایم و بنده خودم یکی از آنها هستم.

نماینده مردم تهران در پایان درباره سرلیست فهرست 30 نفره تهران تاکید کرد: سرلیست مهم نیست و جزو مسائل فرعی محسوب می‌شود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات