صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۲۸۷۱۷۲

لبخند دشمن!

«هیچ انسانی را، هیچ مجموعه‌ای را مردم ستایش نمی‌کنند وقتی‌که از وجود دشمن غفلت کند؛ تعریف نمی‌کنند که دل اینها با همه خوش است. خُب بله، او لبخند می‌زند، شما هم لبخند می‌زنی، اما [...]»
پایگاه بصیرت / علی حیدری
یادداشت: رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا روز گذشته در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیانات مهمی را ایراد فرمودند. ایشان در بخشی از سخنان خود تأکید کردند: «هیچ انسانی را، هیچ مجموعه‌ای را مردم ستایش نمی‌کنند وقتی‌که از وجود دشمن غفلت کند؛ تعریف نمی‌کنند که دل اینها با همه خوش است. خُب بله، او لبخند می‌زند، شما هم لبخند می‌زنی، اما مواظب باش که پشت این لبخند چیست! دشمنی‌ها را نباید فراموش کرد، دشمن‌ها را نبایستی از یاد برد.»
این روزها که مصادف با سی‌وهفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست بیگانگان از کشور و ملت مسلمان ایران است، اگر به سال‌های پر فراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب اسلامی بازنگاهی بیفکنیم، به وضوح خواهیم دید که در طول قریب به چهار دهه گذشته، روزی نبوده است که شاهد سیاست‌های خصمانه و دشمنی‌های پی‌درپی بدخواهان انقلاب اسلامی، به ویژه دولت استکباری آمریکا نبوده باشیم؛ از ایجاد ناامنی و حمایت از متجاوز تا حمله مستقیم به هواپیمای مسافربری کشورمان. بماند که هنوز و حتی پس از توافق هسته‌ای و برجام هم، تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب رفع نشده و با وجود ایستادگی و مقاومت جانانه مردم، آثار زیانبار آن از بین نرفته است. همه این تجربیات تلخ را باید در کنار رفتار آمریکایی‌ها قرار داد؛ چراکه نحوه برخورد دولتمردان مستکبر این کشور با کشورها و ملت‌ها در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که آنها هیچ‌گاه به آنچه گفته‌اند، عمل نکرده‌اند. آمریکایی‌ها همواره دست چدنی خود را در زیر دستکش مخملی پنهان می‌کنند؛ چراکه در موضع‌گیری‌های رسمی شعار دفاع از حقوق بشر، آزادی و صلح و... سر می‌دهند؛ ولی خود در صحنه عمل آن را نقض می‌کنند. این واقعیت تلخ آنجا تلخ‌تر می‌شود که عده‌ای در داخل از روی ساده‌انگاری یا با اغراض سیاسی مدام در حال بزک کردن چهره این دشمن پلید هستند. اینها اگر عامل دشمن نباشند، در حقیقت فریب لبخندهای او را خورده‌اند و نمی‌دانند در پس این چهره خندان چه اژدهای خشمگینی به انتظار نشسته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات