صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۲۸۷۴۲۶

کدام قانون؟

در حالی که موجی از غرور و اقتدار به دلیل صلابت و رشادت مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در جامعه به وضوح به چشم می‌آید، روزنامه‌ای وابسته به یک جریان سیاسی به تخریب مرزبانان این مرز و بوم بپردازد و آنان را با اشقیا مقایسه کند!
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: حیرت‌انگیز است! حیرت‌انگیز است که پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در دفاع از مرزهای میهن اسلامی سربازان آمریکایی را که وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شده بودند، مقتدرانه دستگیر کنند و فرمانده معظم کل قوا این اقدام را عالی، به‌هنگام و نشانه شجاعت همراه با ایمان مرزبانان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلابی بدانند و به پاس این ایمان و شجاعت نشان فتح را به فرماندهان این عملیات اهدا کنند. حیرت‌انگیز است که رسانه‌های مختلف جهان قدرت ایران اسلامی را در حراست از وجب به وجب این سرزمین تحسین‌برانگیز بخوانند. حیرت‌انگیز است که تفنگداران آمریکایی به دلیل اشتباه خود از ایرانیان عذرخواهی کنند.
 اما در داخل مرزهای کشور، در حالی که موجی از غرور و اقتدار به دلیل صلابت و رشادت مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در جامعه به وضوح به چشم می‌آید، روزنامه‌ای وابسته به یک جریان سیاسی به تخریب مرزبانان این مرز و بوم بپردازد و آنان را با اشقیا مقایسه کند! روزنامه «قانون»، از جمله روزنامه‌های زنجیره‌ای نزدیک به اصلاح‌طلبان در شماره اخیر خود درباره دستگیری و گریه سربازان آمريكا می‌نویسد: «به زانو نشاندن آنان با دست‌های نهاده بر پشت سر برای آنان می‌توانست یادآور شباهت صحنه با صحنه‌های اسیران آمریکایی و اروپایی با لباس نارنجی و دست‌نهاده بر پشت گردن در صحنه اعدام داعش باشد که لحظاتی بعد گردن‌شان بریده می‌شد یا تیر خلاص دریافت می‌کردند؟ متأسفانه آن فیلم تحقیرآمیز بیشتر حکایت از چنین احساسی در آن سرباز داشت.»
حال سؤال اینجاست که چرا باید یک روزنامه و عناصر تندروی وابسته به یک جریان سیاسی، این‌چنین مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را تخریب کنند؟ چه اهداف و مقاصدی در پس ذهن این عناصر سیاسی وجود دارد که حاضرند برای نیل به آن، حافظان امنیت این کشور را تخریب کرده و امنیت کشور را قربانی اهداف و منافع خود کنند؟ این روزنامه باید پاسخگو باشد که بر اساس کدام قانون، جز قانون منفعت‌طلبی و خوش‌خدمتی به دشمن، این چنین قلم‌فرسایی می‌کند؟
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات