صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵  ، 
کد خبر : ۲۸۷۸۹۴

حدادعادل:هیچ کشوری به اندازه انگلیس کارنامه‌اش از حیث ضربه زدن به استقلال ایران سیاه نیست

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به سابقه دخالت انگلیسی‌ها در ایران گفت: هیچ کشوری به اندازه انگلیس کارنامه‌اش از حیث ضربه زدن به استقلال ایران سیاه نیست.
غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان عصر امروز در همایش جوانان ائتلاف اصولگرایان که در محل یادمان شهدای هسته‌ای برگزار شد اظهار داشت: جوانی گذشتن از دوره کودکی و نوجوانی و رسیدن به استقلال است و یکی از خصوصیات جوانان در این دوره آرمانگرایی است و تجلی آرمانگرایی در سطح ملی استقلال طلبی است.

وی بر همین اساس جوان‌ها را قشری دانست که در مقایسه با سایر گروه‌ها نسبت به استقلال کشورمان حساسند و وقتی خطری کشور را تهدید می‌کند قبل از همه وارد می‌شوند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه امام خمینی (ره) بیش از هر چیز در این نهضت به استقلال کشور اهمیت می‌دادند یادآور شد: اصلا حکومت پهلوی وجودش به معنای نفی استقلال ایران بود چرا که همه می‌دانستند این سلسله را انگلیسی‌ها به وجود آوردند. اما وقتی امام خمینی آمد مردم دیدند کسی از خودشان می‌خواهد اختیار کشور را به دست گیرد و بیش از همه جوانان به امام (ره) توجه کردند.

وی ادامه داد: امام (ره) بعد از انقلاب اسلامی فرمودند من وقتی دیدم شاه جلوی رئیس جمهور آمریکا مثل یک نوکر است به اندازه‌ای این مشاهده‌اش بر من سخت بود که هنوز تلخی آن پس از سال‌ها در ذائقه‌ای وجود دارد که چرا مثل یک نوکر در مقابل رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مهمترین هدیه این انقلاب استقلال به این کشور است افزود: ایران در دوره قاجار و پهلوی استقلال نداشت و در کودتای 28مرداد نیز دولت مصدق سرنگون شد و انگلیسی‌ها همواره در پی دخالت در کشورها هستند و هیچ کشوری به اندازه انگلیس کارنامه‌اش در ضربه زدن به استقلال ایران سیاه نیست.

وی تاکید کرد: در این انتخابات بی بی سی برنامه‌های خود را اجرا کرده و توصیه می‌کند به آیت الله جنتی، آیت الله مصباح و آیت الله یزدی در انتخابات خبرگان رای ندهید و برای مجلس هم معلوم است از چه کسانی حمایت می‌کنند. از این رو جوانان بیش از هر قشر دیگری باید در این انتخابات حساس و فعال باشند و از کسانی که در برابر حمایت انگلیسی‌ها از خود سکوت کردند بگویند شما چه کرده‌اید یا می‌خواهید انجام دهید که مورد علاقه خارجی‌ها و انگلیس واقع شده‌اید.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات