صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸  ، 
کد خبر : ۲۸۸۵۱۳

کوثری:چرخ‌ سانتریفیوژها پنچر شده و چرخ‌های اقتصاد هم هنوز به راه نیفتاده است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متاسفانه چرخ‌ سانتریفیوژها پنچر شده و خوابیده و چرخ‌های اقتصاد هم هنوز به راه نیفتاده است.
محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اولویت‌های کاری نمایندگان منتخب مجلس دهم، اظهار داشت: توجه مجلس دهم باید بیشتر بر رفع مشکلات اقتصادی مثل رفع رکود، بهبود وضعیت معیشتی مردم، بیکاری و ... معطوف شود.

وی ادامه داد:پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موضوع مهمی است که باید حتما به صورت ویژه مدنظر نمایندگان مجلس دهم قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور در شعارهای تبلیغاتی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری چرخش همزمان سانتریفیوژ و اقتصاد را مطرح کرده بود،گفت: متاسفانه چرخ‌ سانتریفیوژها که پنچر شده و خوابیده و چرخ‌های اقتصاد هم هنوز به راه نیفتاده است.

کوثری ادامه داد: رئیس‌جمهور با همه این تبلیغات و با توجه به توانی که به کار گرفت تا افراد نزدیک به خود را  به مجلس دهم راه یابد،  این انتظار می‌رود که مجلس با طرح مباحث اقتصادی و تعامل با دولت به "پویایی و شکوفایی" اقتصادی کشور کمک کند و این موضوعات تنها در حد حرف باقی نماند.

وی در پایان تصریح کرد: رئیس‌جمهور همیشه برای آینده قول می‌دهد، اما در عمل شاهد هستیم که وعده‌ها فقط در حد حرف باقی مانده است. امیدواریم این مجلس به رفع مشکلات اقتصادی کمک کند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات