صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵  ، 
کد خبر : ۲۸۸۶۴۷

بسته‌های حمایتی دولت

«بسته‌های حمایتی دولت، باعث بدهکارتر شدن واحدهای تولیدی و صنعتی شده است.»

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سمنان در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی این استان گفت: بسته‌های حمایتی دولت، مشکلات فعالان اقتصادی در واحدهای تولیدی را بیشتر کرده است.

علی‌اصغر جمعه‌ای با بیان اینکه بسته‌های حمایتی دولت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی بوده اما بیماری واحدهای فعال را بیشتر کرده است، ادامه داد: این بسته‌ها، واحدهای تولیدی بدهکار را بیچاره‌تر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در بسته‌های حمایتی، برای رفع مشکلات گذشته واحدها، با قراردادهای جدید، تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی داده می‌شود که نمی‌تواند معجزه کند و پس از شش ماه یا یکسال، واحد دوباره با مشکلاتش معلق می‌ماند. در این شرایط دوباره بسته دوم می‌آید که می‌خواهد این مشکلات را درست کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان افزود: به طور میانگین اگر کسی یک تومان تسهیلات دریافت کرده باشد، با بسته‌های حمایتی، پنج تومان بدهکار می‌شود و اگر بازهم با سود جرائم و دیرکردها حساب کنند، برای دریافت‌کننده تسهیلات که واحدهای تولیدی هستند، چیزی جز بیچارگی ندارد.

اظهار نگرانی رئیس اتاق بازرگانی سمنان درباره نتیجه بسته‌های حمایتی دولت در حالی است که بنابر اظهارات وزیر صنعت حتی یک ریال هم به عنوان یارانه تولیدی پرداخت نشد.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات