صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵  ، 
کد خبر : ۲۸۸۹۸۸

چه کسانی قدرت مبارزه با آمریکا را داشتند؟

اخیرا علی کشتگر (از رهبران سازمان موسوم به چریک‌های فدایی خلق که بعداً به سازمان فداییان خلق تغییر نام داد) طی مقاله‌ای در وب‌سایت رادیو زمانه (از جمله وب‌سایت‌هایی که بنا به افشاگری سال 2006 دو خبرنگار هلندی با بودجه سازمان سیا تاسیس کردند) مهم‌ترین رویکرد جمهوری اسلامی که باید تصحیح شود را در سیاست خارجی آن و روابطش با آمریکا و غرب دانسته و آن را مخالف سیاست‌های روز جهانی‌سازی به شمار آورده است! البته کشتگر سال‌هاست که در رسانه‌های وابسته به سرویس‌های جاسوسی آمریکا همچون گویا نیوز، تلویزیون صدای آمریکا، رادیو فردا و رادیو زمانه مطلب نوشته و مصاحبه می‌کند.

یادمان نمی‌رود همین علی کشتگر در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، که یک مارکسیست و چپ دو‌ آتشه بود، در مصاحبه‌ای در برابر تلویزیون جمهوری اسلامی، پشت به دوربین و مردم نشست و علت این امر را پنهان ماندن چهره‌اش از امپریالیست‌ها اعلام کرد که وی را شناسایی و ترور نکنند! او و سایر هم‌پالکی‌هایش سال‌ها خود را تنها مبارزان پایدار ضدامپریالیست دانسته و ادعا می‌کردند که فقط آنان می‌توانند با امپریالیسم آمریکا مقابله کنند و نظام جمهوری اسلامی به دلیل ماهیت دینی‌اش (از نگاه آنها) قدرت مبارزه با امپریالیسم را نداشته و همه ادعاهایش در این مبارزه، شعاری بیش نیست!!

گفته‌اند آنکه غربال در دست دارد از پس کاروان می‌آید و صفحات تاریخ صادقانه‌ترین قضاوت‌ها را خواهند داشت. اینک پس از گذشت نزدیک به 37 سال از آن روزها، همین صفحات قضاوت می‌‌کند انقلاب و نظام اسلامی که در طول این 37 سال علی‌رغم خیل توطئه‌ها و تهاجمات و تجاوزات مکرر آمریکا و اعوان و انصارش، ایستاد و لحظه و ذره‌ای پای پس نگذاشت، شعار می‌د‌ادند یا مزدورانی که اینک در آغوش امپریالیست‌ها قرار گرفته، لاطائلاتشان را بلغور می‌کنند و مواجب‌بگیر آنها شده‌اند؟!!


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات