صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴  ، 
کد خبر : ۲۸۹۹۴۱

وزیر اطلاعات :وزارت اطلاعات با روش نرم‌افزاری از نا‌امنی‌ها پیشگیری می‌کند‌

وزیر اطلاعات امنیت بی‌بدیل در ایران اسلامی ‌را نتیجه همدلی تنگاتنگ بین جامعه اطلاعاتی و نیروهای مسلح و قضایی با یکدیگر دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمود علوی عصر امروز در دومین نشست شورای اداری استان هرمزگان با اشاره به سیر صعودی شاخص امنیت کشور در سال گذشته گفت: سال 94 به همت و همکاری دستگاه‌های مختلف یکی از امن‌ترین سال‌های کشور بود که با همدلی و همزبانی سالی آرام همراه با حماسه‌های پرشکوه رقم خورد.

وی افزود: این همدلی و همزبانی در سال 94 به برکت نامگذاری مقام معظم رهبری در کشور بیش از پیش محقق شد و به دستاوردهای بسیار خوبی به لحاظ معنوی و سیاسی در این سال دست یافتیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به برگزاری 2 انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال 94 افزود: فضای آرام و امنیت کشور موجب شد تا یکی از آرام‌ترین انتخابات در کشور برگزار شود و شاهد نشاط و شور و اشتیاق مردم برای حضور در صحنه بودیم.

وی تصریح‌کرد: موفقیت‌های سال 94 بستر‌ را فراهم کرد تا خواسته مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه عمل در سال 95 فراهم شود.

‌علوی با اشاره به نقش مهم مردم در اقتصاد بیان‌داشت: پیوند تنگانگی میان شکوفایی اقتصادی و امنیت وجود دارد و همه مردم درک می‌کنند که اشراف اطلاعاتی و هم‌افزایی و تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور امنیتی این امنیت را برای ما به وجود آورده است.

وزیر اطلاعات، وجود امنیت بی‌بدیل در کشور را نتیجه همدلی تنگاتنگ بین جامعه اطلاعاتی و نیروهای مسلح و قضایی با یکدیگر دانست.

وی، ضمن مهم برشمردن وحدت و فضای برادری میان اقوام و مذاهب مختلف در کشور ابراز داشت: وجود وحدت و همدلی در مناطق مختلف کشور از جمله مولفه‌های اثرگذار در امنیت کشور است.

به گفته وزیر اطلاعات، دستگاه امنیتی کشور با روش‌های نرم‌افزاری از بروز نا‌امنی‌ها پیشگیری می‌کند.

‌علوی با بیان اینکه با توجه به فراهم شدن امنیت پایدار برای سرمایه‌گذاری در ایران، بسیاری از سرمایه‌گذاران علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران هستند، ادامه داد: باید شرایط مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی را با جذب سرمایه‌گذاری و افزایش تولید فراهم کرد.

وزیر اطلاعات در بخش پایانی سخنان خود بر توجه و دقت در بخش هزینه منابع کشور و تبدیل آن به سرمایه‌گذاری و فرصت‌های شغلی تاکیدکرد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات