صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۲۸۹۹۹۱

اخبار کوتاه

سردار جعفری، فرمانده کل سپاه در مراسمی از کارگردان، تهیه‌کننده و عوامل ساخت فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» که نقش پنهان و آشکار انگلیس در از بین رفتن نزدیک به نیمی از جمعیت ایران در دوران جنگ جهانی اول را به تصویر کشیده است، تجلیل کرد. این فیلم آخرین ساخته انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است که ابوالقاسم طالبی آن را کارگردانی کرده است.
به گزارش آسوشیتد‌پرس، ترکیه اعلام کرد: تاکنون ۳۳۰۰ مظنون به عضویت در گروه‌های افراط‌گرا و تروریستی را از این کشور اخراج و از ورود ۴۱ هزار نفر تبعه خارجی جلوگیری کرده است. نیروهای اطلاعاتی ترکیه همچنین از ۹۵۰۰ نفر از مهاجران و مسافران بازجویی کرده‌اند که در نتیجه این بازجویی‌ها، از ورود دو هزار نفر آنها به ترکیه جلوگیری شده است.
روزنامه اماراتی «۲۴» نزدیک به نهادهای تصمیم‌گیرنده در ابوظبی در اقدامی بی‌سابقه، کاریکاتوری معنادار را از شیخ‌عبدالعزیز آل‌الشیخ، مفتی کل عربستان سعودی منتشر کرد. در این کاریکاتور، مفتی عربستان به سمت لبه پرتگاه و آتش گام برمی‌دارد و سه نفر از علمای سعودی نیز چشم‌بسته پشت سر او حرکت می‌کنند.
سردار موسی کمالی، جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح درباره طرح سوادآموزی به سربازان بی‌سواد گفت: مطابق قانون، صدور کارت پایان خدمت برای مشمولان و سربازان بی‌سواد ممنوع بوده و چنین افرادی حتماً باید در طول مدت سربازی سواد آموخته و سپس کارت‌شان را دریافت کنند.
بیژن حاج‌محمدرضا، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت در گفت‌و‌گویی درباره نظر این اتحادیه در زمینه دونرخی یا تک‌نرخی شدن بنزین گفت: تجهیزات کنونی جایگاه‌های سوخت قابلیت انجام عملیات بنزین چندنرخی و کنترل آن را ندارد. بنابراین بنزین چندنرخی جز ایجاد فساد، مشکلی را حل نمی‌کند.
آیت‌الله موحدی‌کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای تأکید کرد:‌ از مسئولان دولتی می‌خواهم با پرهیز از دخالت در انتخابات از هرگونه اقدامی که سلامت انتخابات را مخدوش سازد، خودداری کنند.
علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش گفت: ۵۰ هزار سرایدار مدرسه داریم که هیچ کدام مشمول رتبه‌بندی نیستند. به دنبال راهکار جدیدی هستیم که افزایش حقوق این گروه را نیز عملیاتی کنیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات