صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷  ، 
کد خبر : ۲۹۰۰۶۳

شماره دوم «باب الکریمه» منتشر شد

دومین شماره از دوره جدید مجله الکترونیکی «باب الکریمه» با موضوعات مختلفی ویژه حضرت معصومه(س) و بانوان منتشر شد.
شماره دوم از دوره جدید انتشار مجله الکترونیکی «باب الکریمه» در سه حوزه مختلف سیره حضرت معصومه(س)، مطالب مناسبتی در ماه‌ شمسی و قمری منتشر شد.

داستان زمزمه محبت، بررسی نقش زنان شاعر در دفاع از امیر المومنین(ع) و برخی مراقبت‎های اخلاقی و عبادی ماه رجب المرجب در این شماره منتشر شده است.

همچنین معرفی کتاب زندگی حضرت معصومه(س) و حضرت زهرا(س) و شعری با نام «آیتی از خداست معصومه(س)» در کنار گزارش تصویری از  حرم کریمه اهل بیت(س) در فروردین ماه، در این شماره منتشر شده است.

«مشکلات عدیده معلمان» به مناسبت هفته معلم و «پیشوای در هم شکننده زندان ها» هم در خصوص شهادت امام موسی کاظم(ع) شماره دوم مجله الکترونیکی «باب الکریمه» قرار گرفته است.

در بخشی از یادداشت سردبیر این شماره آمده است: همزمانی سال جدید با میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) و همچنین ماه دینداری و خداپرستی، ماه رجب، این نیرو را در مردم بارور می سازد، که برای پیروزی در راه سخت تحریم، همراه با تلاش و کوشش، توکل بر خدای متعال و استعانت از معصومین را می طلبد. کوششی که نیازمند تربیت نیروهای مستعد و تلاشگر است و تربیت کنندگان آنان معلمان و آموزگارانی هستند که با همه مشکلات در کار و زندگی، وقت، انرژی و انگیزه خود را صرف نوجوانان و جوانان این جامعه می‌کنند.

همراهی این مناسبت ها با روز معلم، توجه هرچه بیشتر به تربیت نیروی کارآمد برای رسیدن به پیروزی در اقتصاد مقاومتی و نیرویی متعهد و دیندار را مورد تاکید قرار می‌دهد.

علاقمندان برای دسترسی به این مجله می توانند به آدرس اینترنتی http://babolkarimeh.ir مراجعه نمایند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات