صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲  ، 
کد خبر : ۲۹۰۶۴۰

اخبار کوتاه

دكتر امید قبادی در حاشیه نخستین كارگاه آموزشی تخصصی هماهنگ‌كنندگان اهدای عضو بیماران مرگ مغزی گفت: اگر ۵۰ تا ۶۰ درصد از مرگ مغزی‌ها به مرحله اهدای عضو برسند، همه بیماران نیازمند پیوند می‌شوند. وی اظهار داشت: بنا بر آمار سالیانه پنج تا هشت هزار مرگ مغزی در اثر تصادف در كشور رخ می‌دهد كه از این تعداد در مجموع ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ نفر واجد اهدای عضو هستند كه اكنون، كمتر از یك‌چهارم پیوند و اهدا انجام می‌شود.
مسعود پزشکیان، نماینده مردم ارومیه درباره انتخابات ریاست مجلس دهم گفت: نمی‌توان از اقدامات بزنگاه آقای لاریجانی برای دولت چشم‌پوشی کرد. با توجه به اقدامات ممتاز و ارزنده دکتر لاریجانی در مجلس گذشته، به نظر می‌آید مجلس به سمت ایشان کشیده خواهد شد. وی افزود: امسال سال آخر دولت آقای روحانی است و سالی بسیار حساس به شمار می‌رود؛ بنابراین ریاست مجلس را هم باید کسی برعهده بگیرد که بتواند دولت را همراهی کند.
شرکت بستنی‌سازی «سلاویتا» با تولید محصولی جدید با نام Little Obama (اوبامای کوچک) از روابط سرد میان مسکو و واشنگتن استفاده کرد تا بتواند محصولات خود را بفروشد. روی بسته‌بندی این محصول در حالی که به زبان روسی نوشته شده «اوبامکا»، عکس یک کودک خندان آفریقایی نیز دیده می‌شود که به یکی از گوش‌هایش گوشواره آویزان کرده و در دستش بستنی گرفته است.
سیدحسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت دیگر کارایی لازم را ندارد، گفت: من اولویت اول را تغییر ستاد اقتصادی دولت می‌دانم. منظور از ستاد اقتصادی ‌بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد است. امروز سیاست دیگری لازم است و این سیاست را باید تیم دیگری به عهده بگیرد.
رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی از لغو مجوز ۸۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی در سال گذشته خبر داد و گفت:‌ رعایت نکردن قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی موجب لغو مجوز این دفاتر شده است.
«نعمت‌زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشكل ملحق نشدن ایران به سازمان تجارت جهانی(WTO) سیاسی و به طور عمده ناشی از مخالفت‌های آمریكاست.
در فروردین امسال، ۵۶ هزار و ۴۷۹ دستگاه خودرو در کشور تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳/۶ درصد افت داشته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات