صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶  ، 
کد خبر : ۲۹۰۷۹۶

اخبار

۱- اگر سران فتنه محاکمه شوند، جرم‌شان تا حد محاربه پیش خواهد رفت
حسن رحیم‌پور ازغدی در پاسخ به این پرسش که آیا حصر موسوی و کروبی بر اساس نظر ولی‌فقیه بوده است، گفت: خیر، حصر بر اساس نظر شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته و اگر بنا باشد این افراد محاکمه شوند، جرم‌شان تا حد محاربه پیش خواهد رفت و حکم بسیار سنگینی خواهد داشت. وی با اشاره به سه مورد حصر درباره مراجع مشهور ایران در زمان امام خمینی(ره)، بیان کرد: حصر صادق روحانی، قمی و شریعتمداری از مواردی است که از ابتدای انقلاب صورت گرفت و به دلیل اینکه این افراد از مراجع مطرح کشور بودند، به جای محاکمه با احترام حصر شده و از فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محروم شدند.
۲- سوءاستفاده از یک حادثه زورگیری!
گفته می‌شود به‌تازگی میرمحمود موسوی، برادر میرحسین موسوی از سران فتنه ۸۸ مورد زورگیری قرار گرفته است. این خبر متأسفانه در صدر رسانه‌های زنجیره‌ای (با ادعای سوءقصد و حمله) قرار گرفت و به سوژه اول رسانه‌های دولت تبدیل شد. وزیر کشور و استاندار تهران نیز دستور پیگیری صادر کردند. حتی وزیر امور خارجه هم نماینده ویژه‌ای را برای بررسی این موضوع فرستاد! نفس اینکه اگر کسی مورد ظلم قرار گیرد، مسئولان ارشد قوه مجریه پیگیر شوند و برایش دل بسوزانند، امر مذمومی نیست؛ اما تردیدی نیست که علت حساسیت و اهمیت زورگیری از آقای موسوی به دلیل نسبت وی با یکی از سران فتنه است. ای کاش این مسئولان و رسانه‌ها برای زورگیری‌های روزمره از مردم عادی هم اینقدر حساسیت داشتند.
۳- آمریکایی‌ها توافق می‌کنند، بعد طرف مقابل‌شان را فریب می‌دهند
یک فعال کهنه‌کار آمریکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری «راشا تودی» در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا انتقادات ایران مبنی بر بهره‌مند نشدن از مزایای رفع تحریم‌ها در برجام منصفانه است، گفت: «فکر می‌کنم بله. این تا حد زیادی روال کار دولت آمریکاست. آنها توافق می‌کنند و بعد طرف مقابل‌شان را فریب می‌دهند.» «هورنبرگر» با اشاره به هراس بانک‌های اروپایی از مبادله با ایران به دلیل تحریم‌های برجامانده آمریکا، گفت: «این کشورها (کشورهای اروپایی) تا سرحد مرگ به خاطر قوانینی که برداشته نشده‌اند، ترسانده می‌شوند و برای آنها منطقی است که بترسند. اگر آنها این قوانین را زیر پا بگذارند، شکی نیست که دولت آمریکا آنها را تحت تعقیب قرار می‌دهد و دارایی‌های‌شان را مصادره می‌کند.»
۴- آقای روحانی اهل معامله و زد و بند نیست
عضو مؤسس حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر اینکه امروز بزنگاه جبران کناره‌گیری عارف از رقابت‌های انتخاباتی از سوی روحانی است، اظهار کرد: آقای دکتر روحانی تا الآن به هیچ‌وجه اهل معامله و زد و بند نبوده و در آینده نیز نخواهند بود. سیدمحمود واعظی درباره نحوه تعامل دولت یازدهم با مجلس دهم اظهار کرد: تصمیم جدی دولت آقای روحانی از ابتدا بر این بوده که با هر مجلسی که روی کار بیاید، تعامل و همکاری داشته باشد؛ چراکه تعامل با مجلس را از نقاط قوت نظام می‌داند.
۵- ادعای عجیب هاشمی رفسنجانی درباره برجام!
هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: شعار مطرح‌شده از سوی دولت تدبیر و امید، با ظهور امام زمان(عج) محقق خواهد شد؛ چراکه با ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) دنیایی امن، پر از نعمت و همراه با عدالت، برادری و برابری خواهیم داشت. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دستاوردهای برجام تمام مشکلات کشور را حل کرده‌ است. با وضعی که برجام به وجود آورده، راه‌هایی که بسته شده بود، باز شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات