صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹  ، 
کد خبر : ۲۹۰۹۷۰

کمی دیر شده است

دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهائی و محکوم در فتنه ۸۸ در تهران و انتشار تصاویر آن در چند روز اخیر، واکنش‌های فراوانی را برانگیخته است
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهائی و محکوم در فتنه ۸۸ در تهران و انتشار تصاویر آن در چند روز اخیر، واکنش‌های فراوانی را برانگیخته است. از یک سو علما، مراجع، مردم و بسیاری از مسئولان و حتی رسانه‌های اصلاح‌طلب و برخی دولتی‌ها دیدار دختر کوچک هاشمی رفسنجانی، با اعضای فرقه ضاله بهائیت را محکوم کردند و از سویی دیگر جریان‌های ضدانقلاب و در رأس آنها شبکه بی‌بی‌سی فارسی به حمایت از این دیدار پرداختند. جالب آنکه درست همزمان با این اتفاقات وزارت خارجه آمریکا نیز درباره چگونگی وضعیت بهائیان در ایران مطالبی را مطرح کرده است!
اما در میان همه این مباحث، اتفاق مهم و جالب توجهی رخ داد و آن، شنیدن شدن صدای دوگانه از بیت هاشمی رفسنجانی بود؛ پدر خانواده در واکنش به اقدام دخترش حرکت او را بد و اشتباه می‌داند و با عبارتی دستوری می‌گوید که فائزه باید جبران کند؛ در مقابل فائزه هاشمی در مصاحبه با «یورو نیوز» می‌گوید که من اشتباه نکردم! جبرانی هم در کار نیست! و حتی تلاش می‌کند تا به طور تلویحی این‌گونه القا کند که پدرش تحت فشار، چنین موضعی گرفته است!
حتماً این اتفاق مبارکی است که سرانجام آقای هاشمی آشکارا و در برابر افکار عمومی پذیرفته‌اند که فرزندان وی هم اشتباه می‌کنند و پسوند هاشمی نه معصومیت می‌آورد و نه مصونیت! اما صد افسوس که کمی دیر به این نتیجه رسیدند، کاش آقای هاشمی در فتنه ۸۸ وقتی تصاویر حضور وابستگانش در کف خیابان در حال سخن گفتن علیه نظام و رهبری، منتشر شد، این‌چنین موضع می‌گرفتند؛ کاش در پرونده فساد اقتصادی و سیاسی نزدیکان‌شان چنین مواضعی اتخاذ می‌کردند، کاش، کاش و باز هم ای کاش...
آقای هاشمی عزیز! بی‌تعارف، فرزندان شما مدت‌هاست که به نظام، انقلاب و مردم بد کرده‌اند، بی‌آنکه تشری از سوی شما بشنوند، یا تلاشی برای جبران آن کنند! مطمئن باشید اگر زودتر این‌گونه سخن می‌گفتید و زودتر واقعیت را می‌پذیرفتید، هرگز امروز تصاویر همنشینی دخترتان با بهائیان که به تعبیر خودتان یک فرقه استعمارساخته و منحرف است، در برابرتان قرار نمی‌گرفت.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات