صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴  ، 
کد خبر : ۲۹۲۲۷۷

اخبار کوتاه

عبدالله ناصری، عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، در پاسخ به این پرسش که برخی ترکیب «دولت، رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان» را دلیلی بر این مدعا می‌دانند که اصلاح‌طلبان فضا را برای ورود بیشتر آماده کرده، پس پروژه بعدی عبور از روحانی است، گفت: اصلاً نباید نگران این تحلیل‌ها بود. اگر رحم اجاره‌ای جنین را خوب محافظت کند، حتماً اصلاح‌طلبان آن را دوباره اجاره خواهند کرد.
یک مقام مسئول در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد: تاکنون هزار و ۴۶۶ نیروی پیشمرگه در نبرد با گروه تروریستی داعش کشته و هشت هزار و ۶۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند. «جبار یاور» دبیرکل وزارت پیشمرگه‌های کُرد اقلیم کردستان عراق، افزود: شمار مفقودان نبرد با داعش نیز به ۶۲ نفر رسیده است.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، تغییر دادن نگرش مردم را یکی از راه‌های اصلی نجات جامعه از اعتیاد دانست و یادآور شد: ۶۰ درصد مردم کرمان به مواد مخدر نگاه منفی ندارند و اگر این نگرش از بین نرود، تمامی فعالیت‌های‌مان بی‌نتیجه خواهد ماند.
دونالد ترامپ که پیشنهاد جنجالی «ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا» را مطرح کرده بود، در تازه‌ترین اقدامش به دلیل اذعان نکردن باراک اوباما به این موضوع، با انتشار بیانیه‌ای خواستار برکناری وی از ریاست جمهوری و کناره‌گیری هیلاری کلینتون از کارزار انتخاباتی شد.
سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید کاندیدای جدّی اصولگرایان برای رقابت با آقاي روحانی در انتخابات ریاست جمهوری چه کسی باشد، گفت: فکر می‌کنم کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان آقای قالیباف باشد.
«اسامه التونسی» والی تروریست‌های داعش در شهر «بجی» سوریه که پس از محاصره این شهر به دست نیروهای سوری قصد فرار از این شهر به مقصد ترکیه را داشت، به دست نیروهای مبارز سوری به هلاکت رسید.
حسین فریدون، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم ختم والده حجت‌الاسلام فلاح‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره دلیل غیبتش در جلسات هیئت دولت اظهار داشت:‌ هستم و حضور دارم.
مهدی کلهر، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با دو هفته‌نامه سیاسی- فرهنگی «روبه‌رو» گفته است: «احمدی‌نژاد» شاگرد مهندس موسوی است. احمدی‌نژاد می‌گوید، مهندس موسوی استاد ما بوده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات