تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷  ، 
کد خبر : ۲۹۴۲۹۱

گزارشی از همکاری داعش و بلک واتر

روزنامه ای بی سی آمریکا با انتشار ویدیویی از موقعیت مراکز آموزش سرکردگان داعش و مربیان آنها پرده برداشت.
به گزارش گروه بین الملل بصیرت به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، در این ویدیو یک فرمانده پیشین پلیس تاجیکستان می گوید، " سرکردگان داعش پیش از اعلام موجودیت این گروه زیر نظر کارشناسان شرکت بلک واتر و وزارت امور خارجه آمریکا به مدت 11 سال آموزش دیده اند. "      
این فرمانده تاجیک که چندی پیش به داعش پیوسته است می افزاید ، " دوره های آموزش سرکردگان داعش در یکی از مراکز شرکت بلک واتر در ایالت کارولینای شمالی برگزار می شد و مربی آنها یک کارشناس امور مبارزه با تروریسم به نام گولمورود خالیموف بود!
پوجا جونجونوالا سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که خالیموف از سال 2003 تا سال 2014 تحت نظر این وزارتخانه در 5 دورۀ آموزش مبارزه با تروریسم در آمریکا و تاجیکستان مشارکت کرده بود.
خالیموف در کلیپی دیگر به زبان روسی می گوید: "خوک های آمریکایی گوش کنید ! من 3 بار به آمریکا رفته ام و دیدم که چگونه نیروهای خود را برای کشتن مسلمانان آموزش می دهید . ما به زودی به خانه های شما خواهیم آمد و شما را خواهیم کُشت."
سؤال اینجاست که کدام آموزش نظامی 11 سال طول کشیده است و افراد تحت آموزش چه چیزهایی فرامی گیرند و چرا آمریکا به آموزش سرکردگان داعش می پردازد؟!
بی شک داعش تجهیزاتی نظامی به ارزش میلیاردها دلار از آمریکا برای اجرای دستورات اربابش دریافت کرده است تا اراضی تحت تصرف خود را در کشورهای عربی با وجود داعیه حملات هوایی غرب به مواضع این گروه تروریستی توسعه بدهد.
این کلیپ و اسناد درزیافتۀ دیگر نشان می دهد که داعش دست پروردۀ آمریکا است، و ارباب آمریکایی با اموال حاصل از مالیات مردم آمریکا همچنان به آموزش و تسلیح تروریست ها و فرستادن آنها به کشورهای عربی می پردازد. 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات