صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵  ، 
کد خبر : ۲۹۵۱۱۱

اخبار کوتاه یکشنبه 14 شهریور

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در زمینه گردش‌های دریایی و همکاری‌های منطقه‌ای در بنادر جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان دو ناو موشک‌انداز روسیه در خزر لنگر می‌اندازند. دفتر مطبوعاتی حوزه نظامی فدرال جنوب روسیه با اعلام این خبر، افزود: سفر برنامه‌ریزی شده ناو موشک‌انداز تاتارستان و ناوچه موشکی گرادسوژیاسک جمعی ناوگان دریای خزر اوایل ماه آینده (اکتبر) انجام خواهد شد.
رئیس کمیته سیاسی و انتخابات جبهه اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان گفت: شکارچیان پُست، دولت را در قبضه خود گرفته‌اند و حلقه‌های فساد، در دولت فعلی نیز فعال و یکه‌تاز معرکه هستند. جمشید ایرانی اظهار کرد: متأسفانه میانگین سنی افرادی که برای اداره استان‌ها در قالب استاندار منصوب شده‌اند، بالای ۶۰ سال است و این افراد با محافظه‌کاری کارها را اداره می‌کنند.
سیدشهاب‌الدین چاوشی، معاون سیاسی- اجتماعی استانداری تهران با تأکید بر اعلام آمادگی استانداری برای برگزاری الکترونیک انتخابات شوراهای شهر، گفت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم به احتمال زیاد و در صورت موافقت مجلس شورای اسلامی پنجمین دوره انتخابات شوراها در استان تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.
شبکه العربیه گزارشی از چادرهای خالی حجاج ایرانی در صحرای عرفات و سرزمین منا منتشر کرده و مدعی شده است، ایران حاضر نشد توافقنامه مربوط به مراسم حج را با مسئولان سعودی امضا کند؛ توافقنامه‌ای که در آن سیاسی کردن حج منع شده بود.
یک روزنامه آمریکایی ایران را از بهترین تولیدکنندگان موشک‌های ضد کشتی دانست و تأکید کرد: تنها قدرت‌های مهم جهان، چون ایران، روسیه و چین قادرند با کیفیت‌ترین سلاح‌های موسوم به دسترسی ممنوع، چون موشک‌های ضدکشتی فرا صوت را تولید کنند.
محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس دهم با بیان اینکه دو نرخی شدن بنزین فساد به وجود خواهد آورد، گفت: با دو نرخی شدن بنزین مدیریت سوخت در کشور امکان‌پذیر نبوده و بسیار دشوار خواهد شد.
رئیس کل گمرک کشور گفت: کشفیات قاچاق در چهار ماه ابتدای امسال به اندازه کل سال ۹۲ بود. وی افزود: ارزش کالاهای کشف‌شده ۶۰ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات